פרסום ושיווק

HAVAS הבינ"ל תחל לעבוד עם הטכניון: "בתחומי החדשנות - תמיד קורה משהו בישראל"

רשת הפרסום הצרפתית הבינלאומית, אחת מ-6 ענקיות הפרסום בעולם מרחיבה את שיתוף הפעולה בישראל. לאחר השקת 18hubs אותה מוביל דורון טל, הרשת הכריזה על שיתוף פעולה עם הטכניון. בין השאר הגיע לישראל לרגל המאורע שר הכלכלה הצרפתי עמנואל מקרון  
משה בנימין | 
HAVAS בטכניון (צילום יח"צ)
רשת הפרסום הצרפתית הבינלאומית HAVAS, אחת מ-6 ענקיות הפרסום בעולם תחל לעבוד בשיתוף פעולה עם הטכניון בישראל. על רקע שבוע ה-DLD שנערך בישראל, הגיעו לארץ בכירי HAVAS וביניהם פרדריק ז'וסה (Frederic Josue), נציגה הבכיר של HAVAS לשיתוף הפעולה עם הטכניון ומי שעומד בראש 18hubs זרוע החדשנות העולמית של הרשת שתחתיה פועלים מספר סניפים מסביב לעולם וכעת גם בישראל. 
HAVAS והטכניון הכריזו על שיתוף פעולה שבמסגרתו מומחים של המוסד הטכנולוגי הישראלי יחלו לעבוד לצד צוותים של HAVAS במעבדת MFG הצרפתית - מעבדות מחקר שעוסקות בניהול BIG DATA בתחום הדיגיטל שהוקמו ב-2009 ונרכשו על ידי רשת HAVAS.
בנוסף לז'וסה מעמד ההכרזה החגיגי על שיתוף הפעולה כלל את שגריר צרפת בישראל פטריק מיזונאב (Paterick Maissonnave), פרופסור בועז גולני, סגן נשיא הטכניון לקשרי חוץ ופיתוח משאבים, עמנואל מקרון (Emmanuel  Macron) שר הכלכלה הצרפתי, פרופסור קובי קרמר מהפקולטה להנדסת חשמל בטכניון, מיוריאל טואטי (Muriel Touaty)  מרשת הטכניון בצרפת וליונל קור (Lionel corre) שעומד בראש מחלקת הכלכלה בשגרירות צרפת בישראל.
שיתוף הפעולה של HAVAS עם הטכניון הוא למעשה צעד שני של הרשת הבינלאומית לאחר השקת הנציגות של 18hubs בישראל שבראשה עומד דורון טל, ממייסדי אידיאולוג'יק לשעבר ומי שקשר את שמו וקריירת הפרסום שלו עם בכירי הפרסום הצרפתי בשנים האחרונות. מטרת הנציגות בישראל היא לאתר סטרט-אפים וטכנולוגיות מתחום האד-טק (advertising technology), מדיה, ותוכן. המיזם מנוהל מ-3 מוקדים: לוס אנג'לס, סיאול ותל אביב.
במסגרת ביקורו בישראל, פרדריק ז'וסה, שעומד בראש 18hubs אמר לאייס: "שיתוף הפעולה עם הטכניון מתאים כמו כפפה ל-18hubs. זה אחד מהמוסדות הטכנולוגיים המובילים  והנחשבים בעולם, וזה כבוד גדול עבורנו לעבוד עם אנשיו. צוות המחקר הראשון שנקים יעבוד לצד צוותים ממעבדת MFG במחקר שיתמקד בפיתוח בינה מלאכותית וניתוח שפות". 
-ל-18hubs יש סניפים ב-3 מקומות בלבד בעולם, ביניהם בתל אביב. מה הפך את ישראל למתאימה עבור הפרויקט? 
18hubs מציין למעשה "18 חודשים לפני כולם". כל סניף של 18hubsבעולם הוא מוקד של חדשנות. אנחנו מכירים את ישראל כ"סטארט-אפ ניישן" אבל מה שרבים לא יודעים הוא מה שקורה בפועל מאחורי ההגדרה הזאת. ישראל היא הרבה יותר מסטארט-אפים שכבשו את המיננסטרים. ב-HAVAS מודעים להצלחה של סטרט-אפים ישראלים רבים, כגון Taboola ו-אאוטבריין שהיו חלוצות בתחום הנייטיב וצמחו לכדי חברות ענק, אבל אנחנו לא מתכוונים להתמקד רק בסטאטר-אפים, יש לנו גישה אחרת לנושא שמשלבת עבודה גם עם מוסדות אקדמיים לצורכי מחקר.
ז'וסה מוסיף ואומר כי "באמצעות שיתוף הפעולה עם הטכניון, השגנו גישה למומחיות הטכנולוגית שהפכה את ישראל לשם דבר בתחום. מנהל הסניף המקומי של 18hubs שלנו - דורון טל - מייסד סוכנות הדיגיטל הראשונה בישראל העניק לנו את האפשרות להיחשף למומחים מקומיים כך שנוכל לאתר סטארט-אפים מתאימים בשלבים הראשוניים שלהם. השילוב בין מחקר אוניברסיטאי ואיתור המיזמים החדשים ביותר יוכל להביא את HAVAS למקסום הפוטנציאל האמיתי שטמון בישראל וכך לייצר עבור לקוחותינו יתרון משמעותי".  
ז'וסה הרחיב על תעשיית הפרסום העולמית ואמר כי "חלו שינוים גדולים. התפוצצות תחום ה-DATA מחייב אותנו להצטייד במומחי טכנולוגיה שישימו את HAVAS בחזית התעשייה העולמית כשחקן מרכזי בחדשנות עבור לקוחותינו".
- כמי שעומד בראש תחום החדשנות של HAVAS בעולם - למה אתה מצפה מהעבודה בישראל?
במונחי חדשנות תמיד קורה משהו בישראל. אנחנו מקווים לפתרונות שאכן יהיו 18 חודשים לפני כל השוק כשהכוונה היא להטמיע את הפיתוחים החדשים במערכת שלנו. הטכנולוגיות שקיימות כיום בישראל הן בין המובילות בעולם וזה חיוני עבורנו לזהות את הפתרונות הטובים ביותר".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה