שיווק ופרסום
ככה עושים את זה: קמפיין של eBay "תופר" קליפים לשירים - והופך אותם לרשימת קנייה
בקמפיין אותו מוביל משרד הפרסום Godby Silverstein & Partners הוצגה טעימה ממאות מיליוני המוצרים ב-ebay באמצעות 5 שירים מוכרים שהפכו משפטים תמימים לרשימת מלאי
מאות מיליוני פריטים, מכל העולם ומכל הסוגים, המחירים והתחומים, זה מה שיש ל-ebay להציע, ועכשיו איך מוכרים את זה? החברה שאחראית בדמותה לאחת ממהפכות הצרכנות החשובות בעולם יצאה לאחרונה במהלך אונליין נפלא כדי לקדם את ההיצע הרב שלה.
בקמפיין אותו מוביל משרד הפרסום Godby Silverstein & Partners הוצגו המוצרים באמצעות 5 שירים מוכרים - כאשר הקליפ המלווה את מילות השיר הופך כל שורה שעד עתה היתה משפט תמים, לרשימת מלאי שמוכיחה שב-ebay יש הכל.
השירים הם: Riptide של ואנס גו'י, Tik Tok של קיישה, Only the Good Die Young של בילי ג'ואל, Shine On של ג'ורג'יה ליין ו-My House שיר חדש של Warren G.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.דומהג׳יזס 09/2015/29הגב לתגובה זו0 0למה שוניה היימן עשה לסי לו גרין https://stage.interlude.fm/ceelo והרבה פחות מוצלחסגור
-
1.עכשיו נשאר רק להוסיף אנוטשיין שקופים למוצרים על הקליף (ל"ת)כמעט 09/2015/29הגב לתגובה זו0 0סגור