שיווק ופרסום

3 מותגים שנמאס להם לחכות: סמסונג, KFC ו-בורגר קינג במהלכי פרסום שכל צרכן יעריך

סמסונג גורמת לכם ללטף גמדי גינה, בורגר קינג עומדת במקומכם בתור ו- KFC נכנסת לעולם האופנה. לירון בן יעקב עם 3 מהלכי פרסום בולטים מהעולם
לירון בן יעקב | 
סמסונג (צילום יח"צ)
1. סמסונג גלקסי S6 החדש מגיע עם סוללה שנטענת מהר יותר מהאחרות ובנויה בול לאנשים שפשוט לא אוהבים לחכות. לרגל השקת המוצר החליטה החברה לצאת בניסוי חברתי ולבדוק מי האנשים שמוכנים לעשות כמעט הכל בשביל לזכות בסלולר הנחשק ולמי פשוט אין סבלנות לחכות. מי זכה?
לא שווה לחכות
 

2. לחכות בתור זה מבאס, בטח כשאתם בבורגר קינג ומתים כבר לתת ביס עסיסי מהמבורגר נוטף מרטבים בשרניים. שירות חדש של בורגר קינג בפריז, מנסה להקל על הבאסה ומציע שירות דה לוקס ללקוחות שעייפו מלחכות. קבלו את הממתין האישי שלכם.
שאחרים יעמדו בתור
 
3. גם ברשת מסעדות המזון המהיר, KFC, לא יכולים לחכות. בחברה השיקו מארז חדש שמותאם במיוחד לשעת הצהריים וכולל בתוכו מלא מרכיבים בריאים ומזינים. כחלק מההשקה של המארז יצאה החברה באתגר "pack more into lunch" ובדקה כמה דברים אפשר להספיק "להכניס" בתוך שעת צהריים, למשל: האם ניתן להמציא, לשרטט, לייצר ולהפיק קולקציית בגדי קיץ שלמה בשעה אחת בלבד?
יש לכם שעה, צאו! 
 
הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes, מרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה