קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

"בגיל 16 ראיתי שלט - 'למסיבת פורים של קשר בראל' - כבר אז סימנתי מטרה"

בשבוע הראשון שלו במקאן הוא היה בטוח שאילן שילוח הוא קבלן השיפוצים של הבניין, עד שהכירו ביניהם. לפני 3 שנים סער נעים הקים עם יניב מלינרסקי ודני צ'כנובר את מנצ' ומבחינתו מדובר ללא ספק בפיק של הקריירה. השבוע ב-under 40, הילד שגדל בפ"ת ידע כבר בגיל 14 שהוא יהיה פרסומאי ומבקש מחבריו לא לחרבן בביצה - היא קטנה מדי
 |  21
"בגיל 16 ראיתי שלט - 'למסיבת פורים של קשר בראל' - כבר אז סימנתי מטרה"
סער נעים, צילום: יח"צ
סער נעים נולד ב-24 באפריל 1977, בשבוע שבו שירה של להקת ABBA - Knowing me Knowing you היה במקום הראשון במצעד באנגליה - ועם המידע הזה מייד בפתיחה, נשאר רק לנסות להכיר אותו טוב יותר. נעים הוא שותף ומנכ"ל במשרד הפרסום הצעיר מנצ' לצד יניב מלינרסקי ודני צ'כנובר (הבעלים של Q דיגיטל). נשוי ואב ל-2 בנות ("אבו-אל בנת'") ומחזיק ברזומה 12 שנים בענף הפרסום עד לרגע זה, שהחלו במקאן אריקסון (2003-2010) שאותן סיים כמנהל לקוחות. משם עבר לגלר-נסיס פובליסיס (לשעבר) שבו שימש כסמנכ"ל לקוחות בין 2010 ל-2013.
לפני כ-3 שנים חברו נעים ומלינרסקי, סמנכ"ל הקריאייטיב לשעבר של מקאן אריקסון לדני צ'כנובר שעד אז התמקד בגזרת הדיגיטל עם Q דיגיטל שהקים לאחר ימיו באידיאולוג'יק. החיבור בין השלושה הוליד את מנצ' - חיבור של האותיות הראשונות בשמות המשפחה שמבחינתם גם מצהיר במשמעות הכפולה על הפשטות נטולת הפאסון של השותפים.

ההתחלה מן הסתם היתה לא קלה, כמו לכולם, במיוחד במצב שוק הפרסום בשנים האחרונות. עם זאת מנצ' רשם בזמן קצר יחסית מספר הישגים נאים, הן בגיוס לקוחות, הן בפרסי איכות מצד התעשייה והן במחזורי הפעילות שממקמים אותו על סף כניסה ל-20 המשרדים הגדולים בישראל.

מבחינת נעים, הילד מפתח תקווה מספר שתמיד ידע שהוא יהיה פרסומאי, ובגיל צעיר מאוד גם סימן לעצמו את המטרה - קשר בראל - מקאן. לשם גם הגיע בסופו של דבר לקריירה של 7 שנים שבסיומה פרש כמנהל לקוחות ועבר לגלר-נסיס. בימיו הראשונים במקאן הוא עוד בלבל בין הבוס שלו אילן שילוח לשיפוצניק של הבניין ברמת החייל ואת הצ'אנס הראשון הוא קיבל מאורון צל שראיין אותו במקאן ותוך 5 דקות כבר לקח אותו תחת חסותו.

1. עבודה: "לא הרבה יודעים שחלמתי לעבוד בפרסום כבר מגיל 14. פעם, עוד לפני שהיו פרסומות בטלוויזיה הייתי הולך לקולנוע היכל בפתח תקווה, משלם כרטיס כניסה רק בשביל לראות פרסומות ויוצא אחרי 10 דקות. סיקרן אותי העולם הזה. אני לא אשכח שבגיל 16 יצאנו בפורים עם חברים לנמל ת"א וראיתי על אחד העמודים שלט שבו היה כתוב: "למסיבת פורים של קשר בראל, עם חץ ימינה". עמדתי על יד העמוד וסימנתי לעצמי מטרה לעבוד במשרד הזה. ידעתי שהוא בין המובילים כבר אז".

"עם השנים למדתי, והתחלתי בכמה משרדים קטנים והגעתי די מהר לקשר בראל - מקאן אריקסון בתפקיד של תקציבאי ושם צמחתי עד לתפקיד של מנהל לקוחות. היום אחרי 13 שנים במקצוע אני יכול להגיד שכל שנה, אני רק אוהב את התחום הזה יותר - לא סתם פתחתי עם יניב מלינרסקי משרד פרסום לפני כמעט 3 שנים - ממש לא בתקופת השיא של עולם הפרסום..."

2. בית: "גדלתי בפתח תקווה בשנות ה-80 וה-90, או בשמה האחרת "עיר הדודים" (אין אחד בארץ שאין לו דוד, דודה, בת דודה בפתח תקווה - עשיתי דוקטורט על זה).

3. ילדות: "לא זוכר כלום עד גיל 12"




4. לא יודעים עליי ש... "תמיד אומרים לי וליניב שיותר מתאים שיקראו לי יניב ולו יקראו סער. ביננו, כמה נתנייתים אשכנזים אתם מכירים שקוראים להם י-ניב?!"

לפייסבוק של נעים: לחצו כאן, והנה שיר שעושה נעים לנעים.




5. הישג: "ללא ספק הפיק של הקריירה שלי זה מנצ'. למדתי 14 שנים במשרדי הפרסום הגדולים ביותר איך לנהל עסק: איך לנהל לקוחות, איך לנהל צוות / משרד, בעבודה צמודה עם הלקוחות הגדולים במשק : סלקום, תנובה, אסם, ועוד ...את כל מה שלמדתי אני מביא לידי ביטוי היום במנצ'".



ABBA - מקום ראשון באנגליה שבו סער נעים נולד

6. רגע מכונן: "הזכייה שלנו במנצ' בתקציב אלטמן אחרי מכרז ענק על קריאיטיב ואסטרטגיה מול 5 משרדים, מהגדולים והותיקים בשוק. אפי ראשון על VEET (רקיט בנקיזר), זכייה בתחרות אפי אחרי שנתיים מהמשרד נפתח זה לא דבר שכיח.

6. רגע מביך: "בשבוע הראשון שלי במקאן אריקסון, בדיוק עברו למשרדים החדשים ברמת החייל, ראיתי כל הזמן סביבי איש עם חולצת טריקו וג'ינס שמסתובב כל היום במסדרונות המשרד מלווה סביבו תמיד אנשים. חשבתי שזה הקבלן של הבניין שאמור לסיים את השיפוץ. יום אחד הכניסו אותי לפנימית במשרד ואותו "קבלן" נכנס לדיון, שהציגו לי אותו אמרו לי תכיר זה: אילן שילוח , קצת לא ידעתי מה לעשות עם עצמי באותו הרגע".






מנצ' (איור: אייל B)


7. מודל לחיקוי: "המודלים לחיקוי שלי הם הרבה יותר בגובה העיניים ונגישים, אנשים אשר הושפעתי מהם בפועל: האיש שפתח לי את הדלת לעולם הפרסום זה אורון צל. ב-2003 הוא סמנכ"ל לקוחות במקאן אריקסון, ראיין אותי 5 דקות על קרטונים לפני מעבר למשרדים החדשים, אורון ראה את הניצוץ בעיניים והחליט לקחת אותי בלי יותר מדי "פלצנות" של "נחזור אליך בהמשך" הוא לקח אותי תחת חסותו ולימד אותי פרסום אמיתי מהו. אני חייב לו המון , הוא מנצ' אמיתי".

"מודל חיקוי נוסף הוא לקוח שלנו - ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס. זה בנאדם שצמח מהשטח, ובנה את עצמו בעבודה קשה ב-10 אצבעות, ולא שוכח לרגע להישאר מנצ' - כלפי העובדים שלו, כלפי הלקוחות וגם כלפינו, משרד הפרסום".

8. חלום: "להמשיך לגדול אבל בעיקר להמשיך ליהנות".

9. מתחרים: "מפרגנים לעמית משיח. עוד לפני שהוא נכנס לתפקיד היה אפשר להריח שהבנאדם בא בשביל לנצח".

10. טיפ לסיום: "תמיד תהיו מנצ'ים. הביצה הזו קטנה מדי מכדי לחרבן בה".







הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
21 תגובות
17.
לפי מספר הלקוחות בתגובות מנצ עקפו את מקאן במספר הלקוחות
מכיר את סער מתקופתו בגלר נסיס בעקבות פרוייקט שעשינו יחד, ומדובר באחד האנשים המוכשרים בתחום. ברור היה כבר אז שסער יגיע רחוק...
ברוך | 26/10/2015 02:24
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
16.
סער ויניב
שני כשרונות גדולים יצאו ממקאן, עשו דרך ולאט לאט נוגעים בפסגה. ענף הפרסום בתהליך של שינוי, והם בעלי פוטנציאל גבוה מאוד להנות מהשינוי הזה. אני אישית נהנה מהם מאוד כלקוח, ואולי זה באמת מה שחשוב.
מנצ' | 10/10/2015 17:27
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
15.
מאוהב בעצמו
אדם בינוני,לא נאמן , לא אמין, מנסה להיות משהו מישהו והוא לא. האמת תמיד יוצאת לאור.\וגם פה תצא. תהנה מהשנה של הספק שנותנים לך עוד.
אדם | 10/10/2015 15:18
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
14.
אחלה גבר ופרסומאי מעולה
מהיחידים בענף שעושים שם טוב להגדרה פרסומאי
ניר | 09/10/2015 15:58
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
13.
איזה פדיחה להגיד אנשים שאתה עובד במשרד פרסום
הרי אתה לא עושה כלום
aa | 09/10/2015 09:06
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
12.
נמר מוכשר היה נחמד אם היית מזכיר את הבצפר
אנחנו תמיד פירגנו לך.
ורד | 09/10/2015 00:42
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
11.
שנה איתם ומרוצה. המדיה זולה זה מה שחשוב.... (ל"ת)
דני אופנהיימר | 09/10/2015 00:22
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
10.
כל האמת
הבעיה הגדולה היא שהם טוענים שהם קריאטיביים למרות שכל קשר בינם לבין קריאטיב מקרי בהחלט. ולא, לכתוב על עצמכם המון תגובות מפרגנות זה לא קריאטיב.
שמולי | 08/10/2015 19:11
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
תשאר עלוב
ותמות עלוב
אתה עלוב | 09/10/2015 07:28
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
9.
האמת
משרד שמנוהל על ידי אנשים בינוניים שעושים עבודה מתחת לבינונית.
האמת | 08/10/2015 19:07
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
8.
you mean, the only reason you went into advertising was...
... to PARTY?
oferdesade | 08/10/2015 18:12
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
7.
אלוף עולם, מקצוענים שיוצרים הצלחה (ל"ת)
בן | 08/10/2015 18:01
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6.
משרד של תותחים
פרגנו זה לא עולה כסף. אחלה אנשים אחלה משרד. מכיר אותם ממקאן עוד יגיעו רחוק
א. ס | 08/10/2015 17:33
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
5.
תכלס, אין על מנצ'
הייתי במשרדים גדולים שלא השתינו לעברי, הייתי במשרדים קטנים שלא שווים כלום, אין על הקריאיטיב ועל התקתקנות של מנצ'. ברמה הכי גבוהה בארץ. מוריד בפניהם את הכובע.
לקוח  | 08/10/2015 16:43
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4.
ושחקן פוקר מחונן! (ל"ת)
פיינאפל | 08/10/2015 16:41
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
מדובר ב:
סער מנהל לקוחות ופרסומאי מבריק, יניב הוא מנהל הקריאטיב הכי טוב בישראל וצ׳כנובר הוא דיגיטל ספץ עם ניסיון שאין דומה לו. שילוב גאוני. לא סתם הולך להם
לקוח  | 08/10/2015 16:22
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
למה כותב לקוח
תכתוב מי הלקוח אם אתה כל כך מרוצה? \או שמה אתה הלקוח סער שמאוהב בעצמו?\על מה? גמד זכוך ונפוח
לקוח | 10/10/2015 15:21
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
עצוב, לא יכולה להפסיק לבכות מהכתבה, כ"כ עצוב.. (ל"ת)
דנה | 08/10/2015 14:56
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
לקוח לשעבר
הייתי שמח לפרגן אבל לצערי מדובר במשרד אפור ומשעמם.
נירו | 08/10/2015 14:54
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
אין מצב שאתה לקוח לשעבר.
אם זה מה שאתה כותב על מנצ', אחד המשרדים הקריאיטיביים היחידים בשוק, פשוט אין מצב שאתה לקוח לשעבר. יש מצב סביר שאתה קולגה ממורמר. לזה, בהחלט יש מצב.
לוי | 08/10/2015 16:35
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
תגובה
אחד המשרדים הקריאטייבים היחידים שיש?? מה? יש שם רק את יניב ולוקחים לצידם יס מנים שלא עושיםלא רקום במכרזים ובלקוחות הגדולים הם רק ביצועיסטיים חנונים. וכשיש משהו חשוב הם משלמים לקריאטיב התותחים שבחוץ שיעשו להם. אוהבים אנשים שדורכים עליהם לידם. ידוע.
בת | 10/10/2015 15:23
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
ביצועיסט זרמון גולדמן המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת בן חורין וא... המרכז שלח קו”ח
מנהל/ת שיתופי... קבוצת זאפה תל אביב שלח קו”ח
מנהל/ת שיתופי... קבוצת זאפה תל אביב שלח קו”ח
גרפיקאי חסוי המרכז שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה