שיווק ופרסום

'שביט וזהו' יטפל בקמפיין ההשקה של 'יין בעיר' למותג הוודקה החדש 'טיטוס'

תקציב הפרסום של 'יין בעיר' עבר עם שביט מחברון זלצמן למשרדו החדש שנפתח בתחילת השנה. הקמפיין צפוי לעמוד על כמליון שקלים בעיתונות ובדיגיטל
משה בנימין |  1
אסי שביט (צילום יח"צ)
משרד הפרסום שביט וזהו בבעלותו של אסי שביט יטפל בקמפיין ההשקה של מותג הוודקה החדש טיטוס המיובא לישראל על ידי רשת היין והאלכוהול יין בעיר
תקציב הפרסום של יין בעיר טופל על ידי משרד הפרסום חברון זלצמן שביט בשנים האחרונות בזמן ששביט היה בשותפות חלקית במשרד. עם צאתו לדרך עצמאית, בתחילת השנה תחת הסוכנות 'שביט וזהו', שביט המשיך הלאה עם מספר תקציבים וביניהם 'יין בעיר'. תקציב הפרסום של הרשת המפעילה 42 סניפים ברחבי הארץ עומד על כ-4 מיליון שקלים כאשר בהשקת מותג הוודקה החדש הרשת צפויה להשקיע כמיליון שקלים.   
'טיטוס' הוא מותג וודקה בקטגוריית הסופר פרימיום, המיוצר בעבודת יד בטקסס ארה"ב, ומאחוריו עומד טיטו ונדרברג, גיאולוג מאוסטין, טקסס. המותגים שנמצאים בקבוצת המחיר שלו ומתחרים בו הם גריי-גוס, קטל וואן ועוד.  5 שנים משנת ההשקה של המותג, ב-2001 זכתה הוודקה ב-2 מדליות זהב בתחרות ה-World spirt Competition כשהיא גוברת על 71 מותגי וודקה אחרים. 


אסי שביט: "אנחנו שמחים להמשיך ב'שביט וזהו' את שיתוף הפעולה עם 'יין בעיר' שהחל עוד ב'חברון זלצמן שביט'. תמיד מאתגר לטפל במותג מוביל בקטגוריה שלו. עם הכניסה של הרשת לייבוא של מותגים מובילים מהעולם, היא הופכת להיות עוד יותר מאתגרת ואני בטוח שטיטוס תתפוס את המקום הראוי לה בקטגוריית הוודקות בישראל כפי שעשתה בארה"ב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם אתה ברוטוס? (ל"ת)
    טיטוס 10/2015/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור