שיווק ופרסום

3 מותגי רכב גדולים שלא מפסיקים להפתיע: סקירת הקריאייטיב מסביב לעולם

אאודי מאירה את העיר, סמארט נותנת ספייס ומרצדס פשוט לא נוגעת. 3 מותגי רכב גדולים שלא מפסיקים להפתיע עם קריאייטיב משובח
לירון בן יעקב | 
סמארט (צילום יח"צ/ יוטיוב)
1. טכנולוגיית פנסי ה-LED החדשה של אאודי פותרת כמה בעיות, היא גם מבטיחה נהיגה בטוחה יותר בכביש וגם מספקת פתרון מצוין למחסור בעמודי התאורה בבריסל.

הפתרון לבעיית התאורה בעיר?
2. כולנו כבר יודעים שסמארט נכנסת לכל פינה או חנייה בעיר, אבל איך גורמים לנהגים של רכב אחר להרגיש איך זה לנהוג בסמארט כשהם ברכב שלהם, איך באמת?
לנהוג בסמארט, בלי לנהוג סמארט
3. אחת הדרכים של ילדים להוציא עצבים זה לרסק מכוניות אחת בשנייה. כדי לקדם את מערכת הבלמים החדשה של מרצדס, יצרה החברה מכוניות צעצוע שאילצו את הילדים למצוא דרכים נוספות להוציא את התסכול, אולי על ההורים, מי יודע?
מכוניות, אבל לא מתנגשות
הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום וקריאייטיב במסלול האקדמי המכללה למנהל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה