שיווק ופרסום

כנען במקום נור בירושלים: זכתה במכרז החוצות של הרכבת הקלה בשווי 5 מיליון ש'

לאחר 3 שנים שבהן הוחזק הזכיון לפרסום בידי נור, עוברת הרכבת הקלה לעבודה משותפת עם כנען מדיה בחוזה ל-5 שנים
משה בנימין |  1
רכבת קלה ירושלים (צילום ביגי)
זיכיון הפרסום ברכבת הקלה של ירושלים מחליף ידיים. לאחר 3 שנים שבהן הוחזק הזכיון על ידי חברת נור, עובר תקציב החוצות לחברת כנען מדיה - כך נודע לאייס. 
זיכיון הפרסום כולל כ-150 פוסטרים הנמצאים ב-20 רציפי הרכבת שפונים להולכי הרגל, נוסעי הרכבת ונהגים. כחלק מהזיכיון, כנען תשיק בימים הקרובים פורמט חדש לפרסום בתוך 100 קרונות הרכבת. תקופת החוזה בין הצדדים היא ל-5 שנים, כאשר היקף הזכיון לשנה עומד על כמיליון שקל. 
בכנען מדיה מוסרים כי פוטנציאל החשיפה של הרכבת נאמד בכ-500 אלף איש ביום, מתוכם כ-140 אלף בקרב נוסעי הרכבת עצמה. האזורים האסטרטגיים שבהם לא קיימים אמצעי שילוט אחרים, ובהן תוואי הרכבת עובר הם: רח' יפו, שוק מחנה יהודה, אזור העירייה ועוד. 
זיכיון זה מתווסף לפעילות כנען הכוללת פרסום בתנועה על גבי 2,000 אוטובוסים עירוניים בכל הארץ, זיכיון לפרסום במטוסי ארקיע בטיסות פנים וחוץ ופעילות האוטובוסים החווייתיים (road show) אותה השיקה כנען לפני כחצי שנה.
אוהד גיבלי, מנכ"ל כנען מדיה: "כחברה המובילה את הפרסום בתנועה בישראל (באוויר וביבשה) אנו שמחים להרחיב את מגוון אמצעי הפרסום שברשותנו ולהציע ללקוחותינו את מלוא האפשרויות לפרסום בתנועה בארץ בכלל ובירושלים בפרט. בחודשים הקרובים נשיק מוצרי פרסום חדשניים מהמתקדמים בעולם ובכך נמשיך להציע ללקוחותינו את מוצרי הפרסום מהטובים והמשתלמים בענף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד!
    ב. 11/2015/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לכם! חברה נהדרת בהנהגתו של המלך הבלתי מעורער אוהד גיבלי!!!! 555555
    סגור