פרסום ושיווק

לאחר סגירת מקאן בוטיק: תקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר יצא למכרז

אייקון המסחר התל אביבי מוציא למכרז את תקציב הפרסום שלו, שנחשב לנמוך יחסית, אבל מאפשר למשרדי פרסום ליצור קשרים עם בעלי הסנטר במחזיקים בעסקים נוספים
משה בנימין |  2
דיזינגוף סנטר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק)
3 משרדים מתמודדים בימים אלו על תקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר - כך נודע לאייס. במהלך השבוע האחרון הציגו המתמודדים שביניהם מנצ' וקריאייטיב ובניו של אלון חדד בפני נציגי הקניון ובתקופה הקרובה צפויה להתקבל ההחלטה על זהות המשרד שיחליף את מקאן בוטיק שהיה המשרד האחרון שטיפל בתקציב. 
כזכור, לפני כחודש החליט מנכ"ל מקאן תל אביב הנכנס עמית משיח על צעד נוסף במשימת הרה-ארגון למשרד שלקח על עצמו עם הכניסה לתפקיד. במסגרת זו משיח סגר את משרד הפרסום מקאן בוטיק שהוחזק בבעלות מלאה של מקאן והעביר את המשך הטיפול בלקוחות המשרד - המעוניינים להמשיך בהתקשרות - לידי השלוחה הדרומית מקאן וואלי. בין הלקוחות שטופלו במשרד היה גם דיזנגוף סנטר שכאמור יצא למכרז. 
תקציב הפרסום של דיזנגוף סנטר אינו אטרקטיבי במיוחד בכל הקשור להיבט הכספי. בשנים האחרונות נע התקציב בין חצי מליון למליון שקלים בפועל. עם זאת מדובר באייקון תרבותי-מסחרי בעל שם שבתכו פועלים מותגים ידועים. מעבר לכך וזו עשויה להיות גם אחת הסיבות המרכזיות, הטיפול בתקציב יאפשר למשרדים הזוכים מגע ישיר עם בעלי הסנטר, ביניהם איש העסקים שמואל פלאטו-שרון ושותפו אלון פילץ שלהם עסקים נוספים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צבוע
    יניב 25/11/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מתחיל לקחת מחבריו הטובים מקאן תקציבים.... צבוע כמו כולם אם לא יותר.
    סגור
  • 1.
    לא ברור
    לא הבנתי 25/11/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    2 5
    איזה משרדים מתחרים על זה לא הבנתי?
    סגור