שיווק ופרסום
Hooligans ונייקי במירוץ סודי: מהלך מובייל עם משימות רק למי שרץ מספיק מהר
נייקי ו-Hooligans מצאו דרך נפלאה לייצר סיפור שהתהילה בצידו שמורה ליחידי סגולה ואיזה חסיד ריצה לא ירצה לקחת חלק בזה? רק מי שהוכיח שהוא מהיר מספיק, גילה את המשימה היומית
מותג הספורט נייקי השיק לאחרונה את נעלי נייקי ZOOM, נעלי ריצה המיועדות לריצות מהירות במיוחד. על רקע זה יצאה נייקי בפעילות דיגיטל ייחודית באמצעות משרד הפרסום Hooligans - שהכין עבורם מהלך מובייל שמשלב בין האקט הפיזי-תחרותי של הריצה לבין הצד הטכנולוגי החדשני.
משרד הפרסום ומותג הספורט הציגו לרצים את המיניסייט הראשון בעולם שנפתח רק אם אתה מחזיק את הסמארטפון ורץ מהר מספיק. בהתאם למאפיינים של עולם הריצה בשנים האחרונות - קבוצות ריצה עם או בלי מכנה משותף וקהילות ברמות שונות, מחובבנים למקצוענים - נייקי ו-Hooligans מצאו דרך נפלאה לייצר סיפור שהתהילה בצידו שמורה ליחידי סגולה ואיזה חסיד ריצה לא ירצה לקחת חלק בזה?
לדברי נייקי ו-Hooligans "כדי לגרום לקהילת הרצים לדעת מזה – החלטנו לייצר סוד. או יותר נכון, מרוץ סודי. מרוץ שהמיקום והזמן בו יתרחש נשארו חסויים לחלוטין. מי שרצה להשיג כרטיס כניסה למרוץ, היה צריך להוכיח שהוא מהיר מספיק". במשך שבוע, הנרשמים לפעילות קיבלו sms עם לינק למשימות מהירות סודיות. הקאץ': המשימות נחשפו רק אם רצת מהר מספיק.
אז איך זה עבד? המיניסייט פותח בטכנולוגיה שמתממשקת ל-GPS של המכשיר, ומזהה את מהירות התזוזה של המשתמש. המשימות הסודיות התגלו רק אם המכשיר זז במהירות מינימלית של ריצה מהירה (10 קמ"ש). מהירות נמוכה מהמינימום או מהירות שזוהתה כנסיעה, למשל - לא פתחה את האתר.
רק מי שהוכיח שהוא מהיר מספיק, גילה את המשימה היומית. 10 המהירים ביותר בכל משימה זכו בכרטיס למרוץ הסודי, ובאישון לילה סודי אחד נאספו מבתיהם והובהלו למכתש רמון - שם, לאור הזריחה, נערך המרוץ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.רעיון מבריקקקקקקאוסנת 12/2015/16הגב לתגובה זו0 0כל הכבוד מקס!סגור
-
5.טוב זה גאונילולו 12/2015/15הגב לתגובה זו1 0כואב לפרגן אבל לפעמים אין ברירהסגור
-
4.איך לא עשיתי קודם (ל"ת)פאקמי 12/2015/15הגב לתגובה זו4 0סגור
-
3.איזה מזל שיש את משה בינימיןבובו 12/2015/15הגב לתגובה זו2 2כדי להלל את המשרד המתנשא הזה, שממשרד קריאטיב מעולה הפך לעוד משרד פרסום שמה שמעניין אותו זאת העמלה ולא העבודהסגור
-
בובומשה בנימין 12/2015/15הגב לתגובה זו3 2בובו אני מצטער שאתה במשרד מתחרה ולא יכול לפרגן . אני בטוח שבמשרד שלך העמלות הן משהו שלא מעניין אותך בכללסגור
-
2.מעולה מעולה מעולה (ל"ת)רינה מצליח 12/2015/15הגב לתגובה זו6 0סגור
-
1.משרד מעולהארז 12/2015/15הגב לתגובה זו6 1משרד פרסום מעולה אולי באמת השונה מכולם בדברים שהוא עושה. לא רק קריאטיב טוב, זה כבר לא כזה יוצא דופן הרי, אלא חדשנות רעיונית . מציע ללקוחות לשים לב אליהם למרות שלא עושים לעצמם יח"צ כמו משרדי פרסום אחרים.סגור