פרסום ושיווק

פאנטסטיש: עובדי BBDO מישראל וגרמניה פיתחו בירה מחומוס לציון 50 שנות ידידות

הבירה שתופק במהדורה ייחודית נקראת MAZELPROST, שילוב של "מזל" בעברית ו"לחיים" בגרמנית. הפרויקט הוא חלק מחגיגות 50 שנות ידידות בין ישראל לגרמניה
משה בנימין | 
MAZELPROST (צילום יח"צ)
אם תפגישו בין פרסומאים שעובדים במקומות שונים בעולם, לא תהיה להם בעיה למצוא במהרה את המכנה המשותף למרות הבדלי התרבויות. במידה ומדובר בפרסומאים שעובדים תחת אותה רשת פרסום, כמו למשל BBDO העולמית, העסק הופך להיות קל יותר. חיבור שכזה שגם הוליד מוצר ייחודי (רעיון גאוני) נרקם לאחרונה בין עובדי BBDO גרמניה ו-BBDO ישראל - גיתם
במסגרת האירועים לציון 50 שנות יחסים דיפלומטיים בין גרמניה וישראל הופקה - בשיתוף פעולה בין השלוחות הישראליות והגרמניות של BBDO - בירת חומוס במהדורה מוגבלת תחת השם: MAZELPROST. ה"מזל-פרוסט" - שילוב של המילים מזל בעברית ולחיים בגרמנית - הושקה במסגרת פסטיבל סרטים ישראלים וגרמנים "מבטים מצטלבים" בסינמטק ת"א, בנוכחות שגריר גרמניה בישראל ואנשי תרבות. 


 
הרעיון של ה-MAZELPROST נולד כתוצר של פרויקט משותף בין עובדי BBDO, במטרה ליצור שיח, היכרות וקשרים בין צעירים משתי המדינות על ידי שתייה משותפת של בירה, גם אם בדרך וירטואלית, באמצעות שיחות וידאו. לקראת סוף החודש יוצבו מסכים בבארים ובמשרדים בברלין ובתל אביב, אליהם יוכלו להיכנס עובדים משתי המדינות, להגיד שלום ולהרים כוסית "מזל-פרוסט" משני עברי המסך. גם עובדי BBDO משתי המדינות יערכו מפגש משותף שכזה.
 
המיתוג של הבירה והעיצוב הבקבוק פותח כמובן על ידי הצוות הישראלי-גרמני של BBDO, המתכון לבירה פותח באמצעות המכון למחקר ולטכנולוגיה של מבשלות ברלין (VLB), והבירה יוצרה במבשלת SCHPPE BRAV.
 
הבירה המדוברת הגיעה לידי מערכת אייס לאחרונה, ולאחר צינון שלה במקרר וצריכה בלתי מבוקרת שלה, נוכל לספר שהדעות לגביה חלוקות. חלק מחברי המערכת טענו שטעמה בלתי נסבל ואילו אחרים דיווחו שמדובר בבירה מרירה, קלה ונעימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה