שיווק ופרסום

מפרסום - בחזרה לקמעונאות: ריצ'י הנטר הוא השותף החדש ברשת סופר-קופיקס

הנטר שהיה מנהל הפעילות של שופרסל לפני הקדנציה במקאן חוזר לתחום שהוא מכיר. יחד עם יוסף אליאס ודני בן רעי הם רוכשים 50% מרשת הסופרים של קופיקס
מערכת Bizportal |  3
ריצ'י האנטר. מנכל מקאן תל אביב (צילום יח"צ)
חודשים לא ארוכים מאז נפתח הסניף הראשון של רשת סופר-קופיקס, החברה מדווחת היום כי הקרן גרין לנטרן רוכשת 50% מהרשת. 20 מיליון שקל יושקעו במועד השלמת העסקה, עוד 20 מיליון שקל נוספים שיושקעו בהתקיים תנאים מסוימים שנקבעו בהסכם. עוד 30 מיליון שקלים יועמדו כהלוואת בעלים ב-2 מנות שוות של 15 מיליון שקל.
לפי הודעת החברה, הסכום האמור יושקע לתוך חברת סופרקופיקס וישמש לפריסה מואצת של 120 סניפים בכל רחבי הארץ.  כמו כן תבחן התרחבות לחוץ לארץ. 
הרשת שנפתחה לפני חצי שנה מונה 6 סניפים ועוד 8 סניפים בתהליכי הקמה. קרן גרין לנטרן הינה קרן השקעות בהובלת יוסף אליאס, דני בן רעי וריצ'י הנטר (המנכ"ל היוצא של ענקית הפרסום הישראלית מקאן ולשעבר מנהל הפעילות של שופרסל). הקרן השקיעה בארץ עד כה כ-150 מיליון שקל, בין היתר ברשת מכוני הכושר "הולמס פלייס".
מניית קופיקס גרופ עולה 10.8% כעת בתגובה לדיווח. שווי השוק של החברה (שעיקרו נובע מפעילות רשת בתי הקפה קופיקס) עומד כעת על כ-170 מיליון שקלים.  
אבי כץ: "עמדנו ביעד של הכנסת שותף שתרומתו תהיה אסטרטגית מקצועית וגם פיננסית. מדובר בקבוצה בעלת ניסיון רב בתחום קמעונאות המזון המשקיעה את הסכומים הנדרשים כדי להמשיך את תנופת הפיתוח ולאפשר לסופרקופיקס לעמוד ביעדי הצמיחה השאפתניים ששמה לעצמה".
יוסף אליאס: "אנו מאמינים בשינוי השוק שמוביל אבי כץ בכלל, ובפרט בקונספט של סופרקופיקס. ורואים את הצורך בפתיחת מאות חנויות במרכזי הערים. בנוסף אנו מעריכים כי קיים פוטנציאל גדול להתרחבות בינלאומית של רשת "סופר קופיקס" בקונספט החדשני שהיא מציעה. אנו מתכוונים לבדוק לעומק את ההזדמנויות בחו"ל. בין משקיעי הקרן ישנם משקיעים בין לאומיים בעלי נסיון רב בתחום המזון וקמעונאות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הוא הגדיל את הפער מול המתחרים - היה מדהים וגם חנה (ל"ת)
    עמית 12/2015/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רק שלא יהרוס כמו שהרס את שופרסל ומקאן (ל"ת)
    עסזבב 12/2015/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • האיש השווה חמישה שקלים (ל"ת)
    יובל 12/2015/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור