שיווק ופרסום

אגדות חיות לנצח: גטי אימג'ס ישראל מציגה את עוצמת הארכיון - ונפרדת מדיוויד בואי

משה בנימין | 
דייויד בואי. גטי אימג'ס ישראל (צילום יח"צ)
בין שלל הפרידות האישיות, הרגשניות (והמוצדקות) מדיוויד בואי שהלך לעולמו ביום ראשון, פורסמה אתמול (יום ג') מודעה של גטי אימג'ס ישראל שמאחוריה עומד משרד הפרסום m&c saatchi tel aviv בבעלותם של ענת בן נתן, צור גולן ואלון הוכדורף.
אז נכון, זה יכול להיתפס כניצול הזדמנות מהיר וקר של כוכב שנפטר, ומנגד זה מצליח שלא לעבור את הקו האדום, הציני ושומר על ערך אומנותי, אסתטי שמציג את יתרונות הארכיון העצום של גטי אימג'ס.
תחת האמירה: "המקום שבו אגדות חיות לנצח", בואי, הזיקית הכי ורסטילית שעולם המוסיקה והבידור ראה ב-5 העשורים האחרונים מוצג במודעה על שלל הדמויות שהחליף לאורך הקריירה. בואי בעצמו היה כוכב פרסומות שהוביל קמפיינים רבים מאז פריצתו לתודעה ב-1967 ועד שנותיו האחרונות. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה