שיווק ופרסום

מעיין טירנגל קורא לך: פובליסיס חוגגת 90 ומחפשת סטארט-אפים למימון וליווי

הפרויקטים הנבחרים יקבלו מנטורינג ממומחי פובליסיס ובנוסף יקבלו מימון שינוע בין 10 אלף יורו לפרויקט שטרם הושק עד ל-500 אלף יורו לסטארטאפים בשלבים מתקדמים
משה בנימין |  3
מעיין טירנגל (צילום משה בנימין)
ענקית הפרסום הבינלאומית פובליסיס מציינת השנה 90 להיווסדה וחוגגת את האירוע עם השקת יוזמת publicis90 - יוזמה עולמית למימון ומנטורינג עבור 90 סטארטאפים מרחבי העולם. 
הנציגות המקומית של פובליסיס תקח חלק ביוזמה הבינלאומית באמצעות mint - זרוע הטכנולוגיה של הקבוצה שכוללת את משרדי הפרסום באומן בר ריבנאי, ליאו ברנט, גליקמן שמיר סמסונוב ופובליסיס. מטעם mint, ישמש כנציג המנהל את היוזמה, המנכ"ל המשותף של החברה מעיין טירנגל, לשעבר סמנכ"ל הדיגיטל של באומן בר ריבנאי. טירנגל גם ישתתף בתהליכי השיפוט העולמיים.
כדי לקחת חלק ביוזמה, נפתחה פלטפורמה עולמית להגשת מועמדות אליה יכולים להגיש מועמדות לקבלה לפרויקט סטארט-אפים, יזמים, ועובדי קבוצת פובליסיס. הרעיון הוא לעזור ליזמים להביא את הרעיון שלהם למימוש, או לקחת את המיזם לשלב הבא.
הסינון הראשון של היזמים שיפנו לרשת הפרסום יבוצע על פי אזורים (אמריקה, אסיה-פסיפיק ו-EMEA), כאשר עובדי פובליסיס ישתתפו בסינון הראשוני (הפרויקטים יוצגו בעילום שם). בשלב השני, שופטים אזוריים יקבעו את רשימת ה'שורט ליסט' ובשלב האחרון יבוצע תהליך שיפוט שבמסגרתו יבחרו את 90 הפרויקטים, או הסטארטאפים הנבחרים.
הפרויקטים הנבחרים יקבלו מנטורינג ממומחי קבוצת פובליסיס בשיווק, תקשורת, ניהול
וטכנולוגיה. בנוסף יקבלו מימון בצורת השקעה בסכום שינוע בין 10,000 יורו לפרויקט שעוד לא הושק עד ל 500,000 יורו לסטארטאפים בשלבים מתקדמים יותר.
עובדי קבוצת פובליסיס שיבחרו בין 90 המיזמים, יצורפו לאינקובטור שתפתח הקבוצה. בנוסף, כל 90 הנבחרים, יקבלו הזמנה להשתתף ב- Viva Technology Paris - כנס טכנולוגי שיתקיים בפאריז. הכנס שיזמה קבוצת פובליסיס וקבוצת Les Echos מפגיש יותר מ-5,000 סטארטאפים ויערך ב30 ביוני 2016.
מוריס לוי יו״ר ומנכ״ל פובליסיס: "בהתאם לרוח המייסד של פובלסיס מרסל בלושטיין בלאנשט, הרעיון בתחרות הוא לסייע ליזמים צעירים להגשים את חלומם. לא רק באמצעות השקעה כספית אלא גם באמצעות העמדת משאבי הקבוצה לרשות היזמים לתקופה של שנה. במקום להביט אל העבר ולחגוג 90 שנות היסטוריה, החלטנו להביט אל העתיד ולהושיט יד ליזמים צעירים״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מינט? נו באמת
    תהילה 01/2016/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא הרבה יותר מבאזזז גם זה יעבורררר
    סגור
  • 2.
    וואו, פובליסיס משיקים אקסלרטור! הכי 2010
    גיקי 01/2016/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אפילו שיבאס כבר עשו את זה לפני חודש. ככה מוכרים חדשנות?!
    סגור
  • 1.
    מבייש\ תתרכזו במה שאתם באמת מבינים-זה לא בשבלכם (ל"ת)
    dana 01/2016/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור