שיווק ופרסום

רגע לפני הסופרבול: הנה הפרסומת המעולה שצוחקת על בועת מחירי הפרסום

Adobe עושה זאת שוב. כמדי שנה, החברה עולה עם פרסומת שצוחקת על הסופרבול והפעם - "המהמר" /יכולה לשמש כפתיח נפלא לקבוצות תמיכה של מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק שחוו התמוטטות עצבים 
משה בנימין | 
המהמר. פרסומת Adobe (צילום יח"צ/ יוטיוב)
אם אתם לא מכהנים בעמדה בכירה של סמנכ"ל שיווק או מנכ"ל, שנדרש לקבל החלטה על רכישת זמן אוויר במחירי עתק, נשאר רק לכם רק לנסות ולהזדהות עם הדילמות והחששות שכרוכות בהחלטות שכאלו. עכשיו קחו את זה ותכפילו את הלחץ, ההיסטריה, הסיכון וההוצאה הכספית באלף ואולי תבינו מה עובר על מחלקות השיווק של המפרסמים בארה"ב לפני הסופרבול.
פרסומת חדשה של Adobe בשם "המהמר" יכולה לשמש כפתיח נפלא לקבוצות תמיכה של מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק שחוו התמוטטות עצבים, רק שאנחנו לא בטוחים אם האפקט יהיה חיובי או הרסני. הפרסומת המשעשעת שתעלה לכם חיוך על הפנים או זיעה קרה (תלוי מי אתם) מציגה מנכ"ל של חברה מסחרית שרכש זמן אוויר בשווי 4 מיליון דולר בסופרבול. הוא לכאורה מוצג כ"מהמר" שבחר להעביר את הרגע המתוח הזה בגפו, ידיו רועדות וכולו פקעת עצבים, כשהוא רכון על דלפק של בר שכוח אל כשמולו מסך הטלוויזיה שמקרין את המשחק.
 

לצידו על הבר לקוח נוסף של הבר שמזהה את המצוקה על פניו ושואל אותו "אתה בסדר?". המנכ"ל עונה לו "כן, רק שיש לי הימור גדול על המשחק". הלקוח השני מבין ועונה: "כן, הייתי שם. כמה אתה מושקע?" על כך משיב המנכ"ל: "4". ונשאל שוב: "4 אלף?". והוא עונה "4 מיליון". התשובה המופתעת של הלקוח שלצידו: "מה??!!" מזכירה לרגע איזו סוג של בועה התפתחה סביב הסופרבול - בועה שתעשיית הפרסום והשיווק בארה"ב מטפחת מדי שנה סביב ה-BIG GAME. נשאר רק לדמיין כיצד תראה הפרסומת בסוף. 
מאחורי הפרסומת של Adobe עומד משרד הפרסום Goodby Silverstein & Partners ומי כמוהו מכיר את האווירה הלחוצה מאחורי הקלעים בעבודה על פרסומות סופר בול. הפרסומת מקדמת את אג'נדת של Adobe שטוענת לתמהיל נרחב שכולל דיגיטל וכלים מדידים לצד ההוצאה האדירה על פרסומת הסופרבול.
למרות שהחברה מעלה מידי שנה פרסומת שהופכת את אירוע הפרסום בסופרבול לבדיחה עצובה - סמנכ"ל השיווק שלה אלכס אמאדו אמר ל-ADWEEK כי "הפרסומת אינה אנטי טלוויזיה אלא פרו דאטה. אנחנו מעריצים גדולים של פרסום בטלוויזיה, במיוחד סביב אירועי מפתח כמו הסופרבול - שעדיין נחשב לאחת הדרכים הבודדות להשיג חשיפה אדירה ברגע מדויק של צפייה ממוקדת. אך זה הפך ליקר כל כך שמפרסמים צריכים להפוך את פרסומות הטלוויזיה שלהם לחלק מתוך תוכנית שיווקית אסטרטגית רחבה יותר, ובתוכה ערוץ דיגיטלי, ממוקד ומטורגט ומונע על ידי דאטה". 
תגיות סופרבול | פרסום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה