שיווק ופרסום

סידי וה-Hooligans מטריפים את הצהובים לפני הדרבי - עם שאגות עידוד אישיות

במטרה לשלהב את הקהל הצהוב לקראת הדרבי, ועל הדרך להעלות את מכירות החולצות ה-Hooligans ניצלו את יכולותיו הווקאליות של סידי להקלטת שאגות עידוד אישיות לכל רוכש חולצה. גם טילטיל, רז שכניק ואורי חזקיה זכו לסרטון אישי
משה בנימין |  3
שי סידי. מהלך ה-Hooligans למכבי תל אביב (צילום יח"צ/ צילום מסך)
חלומו של כל חובב/ת כדורגל שגדלו על המשחק, ושיחקו עם החברים למטה בשכונה היא הפנטזיה על כיבוש שער במשחק גורלי מול עשרות אלפי צופים שזועקים בשמך. בישראל, בשנים האחרונות, נוספה למלאכת העידוד תרומתו החשובה של הכרוז, שבזעקותיו מזכיר בדרך כלל שילוב בין מטיף לרוכל בשוק. 
מי שבדמותו נתפרו מידותיו של המוסד הזה, לפחות בישראל, הוא ללא ספק הכרוז ה"משוגע" של מכבי תל אביב - בכדורגל ובכדורסל - שי סידי. האיש שעבודת היום שלה נחשבת לאפרורית למדי - מנהל חשבונות ראשי במשרד ארכיטקטים - הופך את עורו ומשמן את גרונו במשחקי הכדורגל והכדורסל, ומקבע את עצמו בשנים האחרונות כתופעה מקדמת מכירות. מכיוון שכך לא מפתיעה העובדה שהוא עומד במרכזו של קמפיין חדש שמובילה סוכנות הפרסום Hooligans עבור מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב לקראת משחק הדרבי במחזור הבא של ליגת העל.
במטרה לשלהב את הקהל הצהוב לקראת המשחק, ועל הדרך להעלות את קצב מכירות החולצות של הקבוצה, ה-Hooligans ניצלו את יכולותיו הווקאליות והטקסטואליות של סידי להקלטת שאגות עידוד אישיות לכל רוכש חולצה של הקבוצה. והנה לכם הדבר הכי קרוב להגשמת חלום הילדות של כל מי שרצה להרגיש לרגע מה זה להיות ערן זהבי.
המהלך של ה-Hooligans כולל זירת תוכן באתר האינטרנט של קבוצת הכדורגל שאליה מועלים הסרטים שמופקים באופן אישי לכל רוכש. בעמוד ניתן למצוא סרטונים אישיים שהקליטו ה-Hooligans וסידי מראש לפרסונות מוכרות וסלבס שידועים כאוהדי הקבוצה. בין השאר ניתן למצוא שם את הסטנדאפיסט אורי חזקיה, העיתונאי רז שכניק, טילטיל מהישרדות, מגיש הרדיו דידי הררי והפרסומאים איתן כליף, טל שוויגר, אסף אפלבוים ואפילו החתום על כתבה זו. 
 

אמנם אני כבר בקושי הולך לבלומפילד, אבל עכשיו אני יודע איך זה מרגיש כשאתה מבקיע שם גול.ערן זהבי, מאחוריך (ברצינות, אף אח...

Posted by Tal Schweiger on Tuesday, February 2, 2016
הסרטון של טל שוויגר

האם זה יעודד את קצב מכירות החולצות? שווה בדיקה ביום שאחרי הדרבי. שאלה מעניינת נוספת היא האם סידי עושה גם את זה בהתנדבות, שכן הוא כבר אמר בעבר שעבור תפקיד הכרוז הוא אינו מקבל כסף מהמועדון.
 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלופי עולם! תהיו בקשר. (ל"ת)
    שרון. 02/2016/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    אדיר
    סידית 02/2016/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מצחיק מאד
    סגור
  • 1.
    יפה מאוד
    נעמי 02/2016/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חיכיתי לשמוע עליכם שוב
    סגור