קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

TV

הרבה יותר טוב מהשנה שעברה: צפו בפרסומת WIX שתופיע בסופרבול

חברה עולה עם פרסומת אנימציה, שבה מככבות הדמויות מ'קונג פו פנדה 3', בעלילה שכוללת בתוכה אזכור לפרסומות עבר איקוניות מהסופרבול, כגון זו של 'אולד ספייס'
 |  1
הרבה יותר טוב מהשנה שעברה: צפו בפרסומת WIX שתופיע בסופרבול
WIX, צילום: יח"צ/ יוטיוב
בשנה שעברה הצטרפה חברת WIX לראשונה לחגיגה המרכזית של הגדולים באמת, עם הפרסומת הראשונה שלה במהלך משחק הסופרבול - לא דבר של מה בכך ולא משהו שהרבה חברות יכולות להרשות לעצמן - בקושי לחלום על כך כשמדובר במחיר של 4.5 מיליון דולר עבור 30 שניות. השנה, החברה שמציעה פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט מעוצבים באופן עצמאי, תעשה זאת שנה שנייה ברציפות, ונדמה שמרחק הזמן והנסיון הפכו אותה לקלילה יותר ואת הפרסומת שלה למהנה יותר.
תחת כותרת ההאשטג #StartStunning החברה עולה עם פרסומת אנימציה, שבה מככבות הדמויות מקונג פו פנדה 3, בעלילה שכוללת בתוכה אזכור לפרסומות עבר איקוניות מהסופרבול, כגון זו של אולד ספייס. בסרטון, מתמודדות הדמויות עם השאלה כיצד לשווק את מסעדת הנודלס של מר פינג. הפתרון שהן מוצאות הוא לשווק את העסק הקטן באמצעות, מה שהן רואות כמהלך השיווקי האולטימטיבי, פרסומת סופרבול. בנקודה זאת מוצגים טייקים על מספר פרסומות סופרבול מיתולוגיות מהעבר אולם במהירות מתברר, שהדרך להצלחה עסקית נגישה הרבה יותר ומתחילה בבניית אתר אינטרנט עם Wix. מכאן נגזר ההאשטאג המלווה את הקמפיין של Wix השנה #StartStunning.

** רגע לפני הסופרבול - הנה הפרסומת המעולה שצוחקת על בועת מחירי הפרסום

כחלק מהקמפיין, שחררה Wix ברשתות החברתיות מגוון תכנים וסרטונים בהם מנסות הדמויות מקונג פו פנדה גימיקים שיווקיים שונים שהן רואות כחיוניים לקידומו של עסק קטן. פרסומת הסופרבול החדשה וכל שאר מרכיבי הקמפיין פותחו והופקו בעבודה משותפת של צוותי הקריאטיב של Wix ושל DreamWorks Animation, אולפני האנימציה מאחורי שוברי הקופות הבינלאומיים שרק, מדגסקר, הדרקון הראשון שלי, קונג פו פנדה ורבים נוספים.




"הסופרבול הוא זירת הפרסום הגדולה בעולם, ופרסומות סופרבול רבות זכו עם השנים למעמד איקוני בתרבות האמריקאית. את המסר שלנו, שהצעד הראשון לעסק מצליח הוא בניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix, בחרנו להציג באמצעות טייק הומוריסטי על פרסומות סופרבול אהובות מהעבר," אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "אנחנו בטוחים שהשילוב בין דמויות האנימציה האהובות לפרסומות המיתולוגיות יתקבל באהדה ע"י קהל הצופים".




תגיות   WIX סופרבול

הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1 תגובות
1.
קשה להאמין שמדובר בחברה ישראלית
הפער בין הפרסומת הזאת לכל הזבל שאנחנו רואים כאן בארץ הוא בלתי נתפס. קשה להאמין שמאחורי הדבר הזה עומדים אנשים דוברי עברית. זה לא שמדובר במאסטרפיס שיכנס לספרי ההיסטוריה של הפרסומת אבל זו פרסומת מדויקת ומצחיקה שהופקה בצורה מעולה
שי | 03/02/2016 19:07
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח
מנהל מדיה סביו המרכז שלח קו”ח

הכי במדור

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה