שיווק ופרסום

הרבה יותר טוב מהשנה שעברה: צפו בפרסומת WIX שתופיע בסופרבול

חברה עולה עם פרסומת אנימציה, שבה מככבות הדמויות מ'קונג פו פנדה 3', בעלילה שכוללת בתוכה אזכור לפרסומות עבר איקוניות מהסופרבול, כגון זו של 'אולד ספייס'
משה בנימין |  1
WIX (צילום יח"צ/ יוטיוב)
בשנה שעברה הצטרפה חברת WIX לראשונה לחגיגה המרכזית של הגדולים באמת, עם הפרסומת הראשונה שלה במהלך משחק הסופרבול - לא דבר של מה בכך ולא משהו שהרבה חברות יכולות להרשות לעצמן - בקושי לחלום על כך כשמדובר במחיר של 4.5 מיליון דולר עבור 30 שניות. השנה, החברה שמציעה פלטפורמה להקמת אתרי אינטרנט מעוצבים באופן עצמאי, תעשה זאת שנה שנייה ברציפות, ונדמה שמרחק הזמן והנסיון הפכו אותה לקלילה יותר ואת הפרסומת שלה למהנה יותר.
תחת כותרת ההאשטג #StartStunning החברה עולה עם פרסומת אנימציה, שבה מככבות הדמויות מקונג פו פנדה 3, בעלילה שכוללת בתוכה אזכור לפרסומות עבר איקוניות מהסופרבול, כגון זו של אולד ספייס. בסרטון, מתמודדות הדמויות עם השאלה כיצד לשווק את מסעדת הנודלס של מר פינג. הפתרון שהן מוצאות הוא לשווק את העסק הקטן באמצעות, מה שהן רואות כמהלך השיווקי האולטימטיבי, פרסומת סופרבול. בנקודה זאת מוצגים טייקים על מספר פרסומות סופרבול מיתולוגיות מהעבר אולם במהירות מתברר, שהדרך להצלחה עסקית נגישה הרבה יותר ומתחילה בבניית אתר אינטרנט עם Wix. מכאן נגזר ההאשטאג המלווה את הקמפיין של Wix השנה #StartStunning.
כחלק מהקמפיין, שחררה Wix ברשתות החברתיות מגוון תכנים וסרטונים בהם מנסות הדמויות מקונג פו פנדה גימיקים שיווקיים שונים שהן רואות כחיוניים לקידומו של עסק קטן. פרסומת הסופרבול החדשה וכל שאר מרכיבי הקמפיין פותחו והופקו בעבודה משותפת של צוותי הקריאטיב של Wix ושל DreamWorks Animation, אולפני האנימציה מאחורי שוברי הקופות הבינלאומיים שרק, מדגסקר, הדרקון הראשון שלי, קונג פו פנדה ורבים נוספים.
 

"הסופרבול הוא זירת הפרסום הגדולה בעולם, ופרסומות סופרבול רבות זכו עם השנים למעמד איקוני בתרבות האמריקאית. את המסר שלנו, שהצעד הראשון לעסק מצליח הוא בניית אתר אינטרנט מרהיב עם Wix, בחרנו להציג באמצעות טייק הומוריסטי על פרסומות סופרבול אהובות מהעבר," אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "אנחנו בטוחים שהשילוב בין דמויות האנימציה האהובות לפרסומות המיתולוגיות יתקבל באהדה ע"י קהל הצופים".
תגיות WIX | סופרבול
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קשה להאמין שמדובר בחברה ישראלית
    שי 02/2016/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפער בין הפרסומת הזאת לכל הזבל שאנחנו רואים כאן בארץ הוא בלתי נתפס. קשה להאמין שמאחורי הדבר הזה עומדים אנשים דוברי עברית. זה לא שמדובר במאסטרפיס שיכנס לספרי ההיסטוריה של הפרסומת אבל זו פרסומת מדויקת ומצחיקה שהופקה בצורה מעולה
    סגור