שיווק ופרסום
כרטיסים למחלקת עסקים: תקציב הפרסום של ישראייר עובר לבורודה קפלן
על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2015 עמד התקציב על כ-11 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים
משרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי יחל לטפל בתקציב הפרסום של חברת התעופה ישראייר - כך נודע לאייס.
בתקופה האחרונה פעילות הפרסום של חברת ישראייר נוהלה על ידה באופן עצמאי לאחר שנים שבהן נוהל התקציב על ידי גיתם BBDO. בשנים אלו גיתם רשם הצלחה בינלאומית קריאייטיבית עם מודעות וסרטים עבור חברת התעופה, שנכנסו למגזיני פרסום נחשבים וכן העפילו לשלב הגמר בפסטיבל קאן. בנוסף לגיתם, טיפלה סוכנות האינטראקטיב Digital Cloud בחלק הדיגיטל של ישראייר. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2015 עמד התקציב על כ-11 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-3.5 מיליון שקלים.
תקציב נוסף שהחליף לאחרונה ידיים בשוק התעופה הישראלי הוא זה של ארקיע שעבר לליאו ברנט לאחר שנים רבות שבהן טופל בדרורי ארועטי ברמן. הרקע להחלפת המשרד קשור בחילופי המנכ"לים שהתרחשו לאחרונה בארקיע. במאי 2014 החליף ניר דגן את גד טפר בתפקיד המנכ"ל לאחר שזה האחרון עמד במרכזו של מאבק בין העובדים להנהלה והבעלים. סיום דרכו של טפר הכשיר את הקרקע לרענון במערך הפרסום.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כבוד גדול לאמנון גולן שמתחיל לקטוף את הפירותשב"א 02/2016/08הגב לתגובה זו2 1וגם קצת לרון וגיא שבסוף יצא מהם משהוסגור
-
2.ישראייר היו צריכים להתעורר! טוב עשו (ל"ת)הגיע הזמן! 02/2016/08הגב לתגובה זו4 0סגור
-
1.אחרי ההצלחה עם ריידר - מגיע להםאחד שידוע 02/2016/08הגב לתגובה זו6 1אולי יש תקווה שיש קשר בין עבודה טובה לבין קבלת תקציביםסגור