שיווק ופרסום

חוזרים לאוויר: תקציב הפרסום של מותג מוצרי החשמל AEG עובר לליאו ברנט

בשנים האחרונות ובטרם העברת הזיכיון מתדיראן למיניליין טופל תקציב הפרסום של AEG במקאן אריקסון
כתבי אייס |  2
לאו ברנט ישראל (צילום יח"צ)
מותג מוצרי החשמל הגרמני AEG חוזר לפרסם ויטופל במשרד הפרסום ליאו ברנט - כך נודע לאייס. 
AEG מרענן את מערך הפרסום וחוזר לפעילות תקשורתית בעקבות העברת המותג מחברת תדיראן לחברת מיניליין. בשנים האחרונות ובטרם העברת הזיכיון מתדיראן למיניליין טופל תקציב הפרסום של AEG במקאן אריקסון (תל אביב). 
תקציב AEG משלים וצטרף לפתיחת השנה המוצלחת של ליאו ברנט בראשותו של גיא קלנר.
קדמו לו תקציבי הפרסום של ארקיע שעבר לליאו ברנט לאחר שנים רבות בידיו של יוסי ארועטי וכן תקציב הפרסום של בית ההשקעות אנליסט.
מחברת מיניליין נמסר: "חברת מיניליין שמחה להשיק את מוצרי היוקרה של חברת AEG בישראל. קונצרן גרמני עם מוניטין של 125 שנה בתחום המוצרים הלבנים. המסר המרכזי של החברה מבוסס על מצויינות בעיצוב, מצויינות בתפעול ובעיקר בהנדסת אנוש. המותג יושק בקו מוצרים רחב המבוסס על איכות שאינה מתפשרת ובקו עיצוב חדשני ומתקדם". 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש חשמל באוויר
    ליאוברנטיסט 02/2016/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הכבוד! משרד מעולה שרק משתבח וגדל כל הזמן, עם תקציבים חדשים ועכשיו גם במשרד חדש עם הפנים קדימה להצלחות הבאות.
    סגור
  • 1.
    ואיזה לקוח מקאן יאבדו בשבוע הבא (ל"ת)
    מינימי 02/2016/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור