שיווק ופרסום
חוזרים לאוויר: תקציב הפרסום של מותג מוצרי החשמל AEG עובר לליאו ברנט
בשנים האחרונות ובטרם העברת הזיכיון מתדיראן למיניליין טופל תקציב הפרסום של AEG במקאן אריקסון
מותג מוצרי החשמל הגרמני AEG חוזר לפרסם ויטופל במשרד הפרסום ליאו ברנט - כך נודע לאייס.
AEG מרענן את מערך הפרסום וחוזר לפעילות תקשורתית בעקבות העברת המותג מחברת תדיראן לחברת מיניליין. בשנים האחרונות ובטרם העברת הזיכיון מתדיראן למיניליין טופל תקציב הפרסום של AEG במקאן אריקסון (תל אביב).
תקציב AEG משלים וצטרף לפתיחת השנה המוצלחת של ליאו ברנט בראשותו של גיא קלנר.
קדמו לו תקציבי הפרסום של ארקיע שעבר לליאו ברנט לאחר שנים רבות בידיו של יוסי ארועטי וכן תקציב הפרסום של בית ההשקעות אנליסט.
מחברת מיניליין נמסר: "חברת מיניליין שמחה להשיק את מוצרי היוקרה של חברת AEG בישראל. קונצרן גרמני עם מוניטין של 125 שנה בתחום המוצרים הלבנים. המסר המרכזי של החברה מבוסס על מצויינות בעיצוב, מצויינות בתפעול ובעיקר בהנדסת אנוש. המותג יושק בקו מוצרים רחב המבוסס על איכות שאינה מתפשרת ובקו עיצוב חדשני ומתקדם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.יש חשמל באווירליאוברנטיסט 02/2016/11הגב לתגובה זו2 1כל הכבוד! משרד מעולה שרק משתבח וגדל כל הזמן, עם תקציבים חדשים ועכשיו גם במשרד חדש עם הפנים קדימה להצלחות הבאות.סגור
-
1.ואיזה לקוח מקאן יאבדו בשבוע הבא (ל"ת)מינימי 02/2016/11הגב לתגובה זו1 0סגור