שיווק ופרסום

לסיים ראשון זה לחלשים: M&C SAATCHI עם מהלך תוכן ייחודי למותג המשקפיים Gloryfy

מי הם אנשי הברזל שבאמת ניתן להגדיר כבלתי שבירים? אלה שסיימו ראשונים וזכו לעמוד על הפודיום, או אלו שסיימו אחרונים? ריקושט ו-M&C SAATCHI במהלך דוקו-תוכן מרשים
משה בנימין |  3
בלתי שבירה (צילום יח"צ/ יוטיוב)
תחרות ISRAMAN, אחת מ-10 תחרויות איש הברזל הקשות בעולם, כוללת בתוכה 3 חלקים: 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ אופניים ולקינוח, סיום "מפנק" של 42.2 ק"מ ריצה. פיזית, מנטלית ובכל רובד אחר מדובר באחד הדברים הקשים, המאתגרים והמספקים שיש. 
לסיים באחד המקומות הראשונים של התחרות הוא ללא ספק אחד ההישגים המשמעותיים שאדם יכול לאסוף במהלך חייו. עם זאת, רוב המשתתפים משתרכים מאחור ומסיימים בדבוקה גדולה בתוצאה ממוצעת, ובסוף יש גם את אלו שמסיימים בנשימה האחרונה, רגע לפני שהתחרות מסתיימת ולאחר שהאורות כבו והחגיגיה מתחילה להתפזר. למרות התוצאה האיטית כביכול, וכפי ששואל הסרטון שלפניכם: "מי הם אנשי הברזל שבאמת ניתן להגדיר כבלתי שבירים? אלה שסיימו ראשונים וזכו לעמוד על הפודיום, או אלו שסיימו אחרונים, אלו שבילו זמן כמעט כפול על המסלול והספיקו להגיע לקו הסיום ממש לפני סגירת התחרות?"
ריקושט המשווקת את מותג משקפי הספורט האוסטרי Gloryfy, סימנה את תחרות ה-ISRAMAN באמצעות משרד הפרסום M&C SAATCHI כאירוע שבאמצעותו ניתן לייצר מהלך תוכן ייחודי, שגיבורו יהיה אחד המסיימים האחרונים. הגיבורה שנבחרה היא מירית, שהצליחה לסיים את תחרות איש הברזל באילת בכוחותיה האחרונים, ובשיתוף שוונג - מפיקת התחרות - צולם סרט דוקו קצר עליה. 
 
צור גולן, מנהל הקריאטיב ושותף במשרד: "בחרנו להמחיש את הייחודיות של המותג דרך המקום האמוציונאלי, נתנו פרשנות מרגשת למושג "בלתי שביר" - לראשונה בתחרות איש ברזל ניתן תואר למי שסיים מהאחרונים והתואר הוא: הבלתי שביר האמיתי. יצאנו להפקה בחשש גדול, לא ידענו מי יסיים אחרון והאם הוא ישתף פעולה. למזלנו נתקלנו במירית, אישה מדהימה ובלתי שבירה אמיתית. מדובר במהלך תוכן ייחודי - שמחנו לקבל אור ירוק למהלך מהיצרן באוסטריה שעד היום, בקמפיינים שלו המחיש את הבלתי שבירות בדרכי הדגמה רציונאליות בלבד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד מהלך משעמם ואפור של צור גולן
    בורינג 02/2016/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האיש עסוק רק ביחסי ציבור. מעולם לא ידע לעשות משהו יצירתי
    סגור
  • הקנאה מדברת
    חיים 02/2016/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי אנשים יודעים שהם בכיוון הנכון? כשמגיעות תגובות כאלו. צור תמשיך בדרך שלך!
    סגור
  • מרגש! (ל"ת)
    כלנית 02/2016/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור