פרסום ושיווק

בלי קלישאות, אנשים אמיתיים: פובליסיס בקמפיין דיגיטל שמלווה "פאג'רואיסטים"

פרסומת מהוקצעת בהפקה יוקרתית או "פיסה מהחיים" עם הצצה אותנטית לשגרת יומם של נהגים אמיתיים "חולי שטח"? פובליסיס תל אביב עם קמפיין רשת חדש למיצובישי
משה בנימין | 
פאג'רו (צילום יח"צ)
מה יגרום לכם לחשוק בפאג'רו, במידה ויש לכם את הכסף הדרוש לרכוש את הג'יפ המרשים של מיצובישי? האם זה פרסומת מהוקצעת, בהפקה יוקרתית, על גבול סרט קולנוע עם שוטים מרהיבים ונוצצים או שדווקא "פיסה מהחיים" - הצצה אותנטית בלתי אמצעית לחייהם של שני פאג'רואיסטים אמיתיים? 
משרד הפרסום פובליסיס תל אביב ויבואנית מיצובישי - כלמוביל, בחרו באופצייה השנייה והציגו בקמפיין תוכן רשת חדש את עליז נוי בן ה-71 ואלון קירשנברג בן ה-39. שניהם, נהגים ותיקים בעלי ג'יפ מדגם פאג'רו שמכניסים את המצלמה לשגרת חייהם במסגרת הקונספט של "פאג'רואיזם" עם נהגים אמיתיים ולא שחקנים, שמספרים על החוויה האישית שלהם וכיצד הרכב מייצג את סט הערכים שלפיו הם חיים.
במשרד הפרסום מציינים עוד כי: "ענף הרכב בישראל מתנהג בדרך כלל בצורה שמרנית מבחינה פרסומית, כאשר הרוב הגדול של יבואני הרכב נוהגים להעלות קמפיינים שמגיעים מחו''ל ועוברים אדפטציה בלבד. מעטים המקרים בהם היבואנים מייצרים הפקות מקומיות עם חשיבה אסטרטגית וקריאטיבית שמתאימה לקהל הישראלי, ולכן פרסומות רכב רבות הפכו לשקופות, עמוסות בקלישאות ובצילומים מבוימים ומלוטשים".
 
 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה