פרסום ושיווק

2 דקות של גאונות: צפו בדרך הנפלאה שבה גטי אימג'ס פרסמה את עצמה באוסקר

תכינו פופקורן, תתרווחו ופנו לעצמכם 2 דקות כדי לצפות ב-8 הסרטים שהתחרו על האוסקר לסרט הטוב ביותר. גטי אימג'ס שלפה תמונות מהסטוק והציגה כל סרט ב-15 שניות מהודקות, וזה אדיר
משה בנימין | 
טקס האוסקר, הסופרבול של עולם הקולנוע נערך אמש, בלילה שבין ראשון לשני שעון ישראל וסופסוף שבר לליאונרדו די קיפריו את ה"קריז" על פסלון האוסקר המיוחל לשחקן הטוב ביותר. כמו כל אירוע אמריקאי גדול ומתוקשר, גם האוסקר משמש הזדמנות מושלמת לחברות ומפרסמים לצאת בפרסומות שמתכתבות עם האירוע הנוצץ, ויש מי שעושה את זה מושלם - כמו גטי אימג'ס.
אתמול, במהלך שעות היום פרסמה גטי אימג'ס בטוויטר 8 סרטים קצרים בני 15 שניות המסכמים כל אחד מהסרטים המועמדים לאוסקר על הסרט הטוב יותר. תחת ההאשטג #BestPictures campaign הסרטונים מראים את הנרטיב הכללי של הסרט - הסיפור כפי שניתן להסביר אותו בדרך הקצרה והמדויקת ביותר - התחלה אמצע וסוף ב-15 שניות. כל זאת מבלי לחשוף שום פריים מהסרט עצמו ועדיין להצליח להעביר לצופים תחושה אמיתית של רוח הסרט.
הסרטים: "האיש שנולד מחדש", "ספוטלייט", "ברוקלין", "החדר", "מכונת הכסף", "גשר המרגלים", "מקס הזועם" ו"להציל את מארק וואטני" מוצגים בסרטוני גטי אימג'ס באמצעות פריימים מהירים שמורכבים ממאות תמונות ואף לא אחת מהן היא תמונה אמיתית מהסרט אלא ממאגרי התמונות האינסופיים של החברה. בסך הכל מדובר ב-2 דקות ערוכות בצורה מהירה, קצבית ואינטליגנטית שמזכירות לקהל המקצועי שבגטי יש הכל מהכל. אז מי באמת צריך ללכת לקולנוע? 

 
גטי אימג'ס. כל הסרטים יחד במקבץ אחד

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה