פרסום ושיווק

מיכל אנסקי נבחרה לפרזנטורית של יבואנית מותגי הבישול מסלאמני גרופ

במהלך הפרסומי בהובלתו של פרסום 'בורודה-קפלן' יושקעו 4 מיליון שקלים
משה בנימין | 
מיכל אנסקי (צילום רון קדמי)
שופטת מאסטר שף, מיכל אנסקי, היא הפנים החדשות של חברת מסלאמני גרופ, יבואנית מותגי הבישול PYREX LUMINARC, TESCOMA, TEFAL, ומותג הבית החדש  Home market. 
במהלך הפרסומי בהובלתו של פרסום בורודה-קפלן יושקעו 4 מיליון שקלים והוא יכלול עיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט ונקודות מכירה, וכמו כן אירועים בהשתתפותה של מיכל אנסקי. ממשרד הפרסום נמסר כי "הבחירה במיכל אנסקי היא גם בזכות העומק שניתן להגיע איתה בעולמות הדיגטיל, התכנים, העצות, החיפוש של הצרכנים בעולמות התוכן הדיגטילי כיצד להשתפר, ללמוד ולהגיע לשלמות, דורש פרזנטור מקצוען ושותף אמיתי". 
 
מסלאמני גרופ נמסר כי "מותגי-העל הבינ"ל שהקבוצה מייבאת לישראל מובילים בחדשנות ומצוינות בינלאומית כבר שנים רבות והם חתומים על רבי-מכר בכל העולם. התחרות הגדולה ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות מחייבת את קבוצת מסלמאני להבליט יתרונות אלה בצורה ברורה ומוחשית". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה