שיווק ופרסום

תשכחו מכל מה שאתם מכירים וחושבים: ESPN במהלך מבריק בסקירת הקריאייטיב העולמית

איך ESPN הצליחה להפיל בפח גם את אוהדי הספורט הכי גדולים? מה יש במעיל של Vodafone שיכול להציל חיים? ומהו הרעיון שנלחם בו זמנית בעוני ובחוסמי הפרסומות?
לירון בן יעקב | 
ESPN (צילום יח"צ/ יוטיוב)
1. לכל כוכב ספורט יש את המהלכים שלו, זה מה שהופך אותו לייחודי ומיוחד. ESPN בברזיל בחרו את אוהדי הספורט השרופים, הציגו להם מהלכים ספורטיביים של ספורטאים מכל העולם, מבלי לחשוף את זהותם, כל מה שהאוהדים היו צריכים לעשות זה לנחש מי השחקן שעומד מאחורי המהלך. נשמע קל? אז זהו שלא.
כוכבים שקופים

2. רבות דובר על הספריי מציל חיים של Volvo, הפעם זוהי חברת התקשורת Vodafone עם מוצר חדש שיכול להציל חיים של רוכבי אופניים רבים בכל העולם. החברה המציאה מעיל חדשני שמתממשק לניווט של הGPS בסמארטפון ומלבד להדריך את הרוכב לאן לנסוע, הוא גם מציג את הניווט על גבי המעיל עצמו.  
זהירות, מעיל מאותת לפניך!

3. איך אפשר גם להילחם בעוני וגם בחוסמי פרסומות? Oxfam, ארגון בינלאומי שמטרתו לחסל את העוני בעולם, המציא אפליקציה לדסקטופ שמאפשרת למותגים להחליף את תמונות האייקונים שנמצאות על גבי הקבצים שלנו במחשב, בתמונות של מותגים. החסות המסחרית הופכת לתרומה כספית, המותג נהנה מחשיפה פרסומית והגולש נהנה לקחת חלק במלחמה בעוני. כולם זוכים והכל בשטח קטן קטן.
אייקון לתרומה

הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה