פרסום ושיווק

מוכנים? הנה הפרסומת עם הדרך המוזרה ביותר לשכנע אתכם לא להציץ בנייד בזמן נסיעה

רגעים מביכים בין חברים, למי מאתנו זה לא קרה? זה בדיוק מה שעומד במרכזו של קמפיין ניו זילנדי שמצידג זוית מצחיקה-הזויה שמזכירה לקהל הנהגים הצעירים מדוע לא כדאי להציץ בנייד בזמן נסיעה
משה בנימין | 
אל תגעו בנייד (צילום יח"צ/ יוטיוב)
רגעים מביכים בין חברים, למי מאתנו זה לא קרה? אינטימיות מוגזמת, דברים שמסכימים בשתיקה לא להזכיר יותר לעולם - זה בדיוק מה שעומד במרכזו של קמפיין ניו זילנדי שכמו רבים לפניו, מביא עוד זוית להזכיר לנו מדוע לא כדאי להציץ בנייד בזמן נסיעה.
בתחום הנהיגה הבטוחה ראינו קמפיינים מפחידים, מאיימים, מרגשים, עמוסי מידע או ויזואליה מצמררת - מה לא? וכל דרך שתעזור לעוד נהג להיות מרוכז בנהיגה ולא להיות מוסח מכל מה שקורה מסביב - מבורכת. בניו זילנד החליטו לתקוף את הנושא מכיוון מצחיק-מביך-הזוי. בפנייה לקהל היעד של הנהגים הצעירים מוצגות סיטואציות של מגע ידיים מקרי (לפחות בעיניו של צד אחד) בין מכרים בזמן נסיעה - כל זאת תחת השיר השמאלצי Hello של Lionel Richie.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה