שיווק ופרסום

טרנד הקבוצות מתרחב: מפגש ראשון ל-100 מנהלי הדיגיטל שהתאגדו לקבוצה

במפגש הראשון העביר עידו ביגר מחברת yes הרצאה בנושא ביג דאטה. הקבוצה המשתפת תוכן ומנהלת דיונים בפייסבוק ובוואטסאפ הוקמה על ידי כרמל ברן, יזם ומנהל שיווק דיגיטלי ב-5 השנים האחרונות
כתבי אייס |  9
כרמל ברן. קבוצת 100 מנהלי הדיגיטל (צילום יח"צ)
קבוצת 100 מנהלי הדיגיטל המובילים שהוקמה לאחרונה כחלק מטרנד קבוצות הנישה המקצועיות בתחום השיווק/פרסום, קיימה בשבוע החולף מפגש ראשון אליו הגיעו 17 מהחברים.
הקבוצה המשתפת תוכן ומנהלת דיונים בפייסבוק ובוואטסאפ הוקמה על ידי כרמל ברן, יזם ומנהל שיווק דיגיטלי ב-5 השנים האחרונות. "הקבוצה הוקמה כדי לכנס תחת גג אחד את כל מנהלי הדיגיטל המובילים, על מנת להוות כר פורה לדיונים, זירה להתייעצויות בנושאים מקצועיים, קיום סדנאות ומפגשים חברתיים ועוד", כך לדברי החברים. חברי הקבוצה יקיימו מפגש מקצועי-חברתי אחת ל-4 שבועות. 
לדברי ברן: "אנו בשיאה של מהפיכה דיגיטלית. תפקידו של מנהל הדיגיטל בארגון, כחלק ממערך השיווק, הולך ונהיה מרכזי וחשוב יותר מדי שנה, והאתגרים הניצבים בפניו מרובים ומגוונים מאי פעם. הקהילה קמה על מנת לתת מענה לכל צרכיו של מנהל הדיגיטל הנוכחי והעתידי, ולשמש כארגון הגג המקצועי של מנהלי הדיגיטל בישראל".
במפגש הראשון אותו ערכה הקבוצה, העביר עידו ביגר מחברת yes הרצאה בנושא ביג דאטה, אחד מהנושאים החשובים והמשפיעים בתחום הדיגיטל בשנים האחרונות. מנהלי הדיגיטל שהשתתפו במפגש הראשון הם: קארין גל מ"שירותי בריאות כללית", שי בלנק מ"לבנת פורן", דני רוזנברג מ"אמריקן לייזר", גדי רפאלי מ"הראל ביטוח", עמית קורן רומי מ"מטרנה", עדי לשם בר מ"מגה", ניצן אלמוג אברון מ"קוקה קולה", אופיר טסל מ"ארנסט אנד יאנג", דנה מיכאלי מ"דיסני ישראל", טלי איילון מצר מ"ויזה כאל", וחברי ההיגוי של ההתאגדות: כרמל ברן, שירי עמירם מ"יס", רונן שמיר מ"חברת החשמל", שירי קנת מ"אמ.אס.די" ושחר גבאי מ"המכללה למינהל".

תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    מה הוא עשה?
    וברצינות 10/2016/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מייסד? מנהל? מנכל? במקום לחפש עבודה יצר לעצמו מקום עבודה. על זה מגיע לו כל הכבוד,מעבר לזה לא מוצא ערך,טעם או עניין. איזה קמפיין דיגיטלי ניהל בכלל
    סגור
  • 8.
    שאפו ענק לכרמל על היוזמה!
    יוסי 05/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הקבוצה הזו זה אחד הדברים היותר טובים שקרו פה לאחרונה בתעשייה. פתח לי דלתות ותורם לי המון ביום יום , עלו והצליחו!
    סגור
  • 7.
    דופקים קופה על חשבוננו
    חברת קבוצה 05/2016/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מסתבר שהמארגנים מתכננים לגבות כסף על הפעילות שלהם, ולעשות סיבובים מסחריים על חשבוננו. לרבות תשלומים חודשיים וקבוצות רכישה אותם ניסו להקים עבור פרוייקטים שונים. נאמר לי על ידי ספק שלנו שביצע עבורנו הנגשת אתר כי כרמל בכבודו ובעצמו מעורב במשא ומתן לגבי קבוצת רכישה להנגשת האתרים. חשבנו שהם מנסים להרים פרוייקט לטובת הציבור ומסתבר כי שיקולים מסחריים בלבד עומדים לנגד עיניהם של המארגנים. גם אני בקרוב אצא מהקבוצה באלגנטיות.
    סגור
  • 6.
    קבוצה לא מעניינת. לא קורה בה כלום
    ירון 04/2016/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    למעט פוסטים מלקקים ומלוקקים, אין בה כלום. מביך. עיקר הפעילות בווטסאפ וגם שם זה מעייף וטרחני. כל קשר בינה לבין דיגיטל מופרך. ממליץ לוותר. תוסיפו לזה את העובדה שכל מי שלא מסכים עם מנהל הקבוצה מוצא עצמו בחוץ - בקיצור, תת רמה וחובבנות לשמה
    סגור
  • 5.
    רק שכחתם לציין שהדיקטטור מחליט על מה מותר לדבר
    חבר לשעבר 04/2016/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ומי שחורג עף
    סגור
  • 4.
    חיים בסרט לכו לעבוד (ל"ת)
    רונן 04/2016/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    הקטנים לאט לאט ינגסו וחזק
    רעב # 04/2016/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו בכל דבר העתיד נמצא אצל הקטנים . אני מציע הכול ברבע מחיר מהגדולים ולרוב עושה זאת לא פחות טוב מקסימום נעזר באחרים זולים וטובים . רבע מחיר !
    סגור
  • 2.
    מנהלי שיווק מצייצים
    מיכאל 04/2016/03
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אותו קונספט. בשתי הקבוצות המנהלים עם אגו מנופח. כרמל שים לב שמצייצים התרסקה מ 100 ל 10.
    סגור
  • 1.
    כתבה הפח
    מרתק 04/2016/03
    הגב לתגובה זו
    8 2
    נגמר על מה לכתוב? אל תביכו את עצמכם ואותנו די לכתוב על אוויר
    סגור