פרסום ושיווק

על הפנים: טיילור סוויפט מככבת בפרסומת חדשה ומעולה של Apple Music

הכוכבת הלוהטת בעולם מתרסקת על הפנים באופן מביך בפרסומת חדשה ל-Apple Music
משה בנימין |  4
טיילור סוויפט. Apple music (צילום יח"צ/ יוטיוב)
כוכב גדול באמת נמדד ביכולתו להביך את עצמו, והאירוניה היא שאתה צריך להיות מותג גדול וחזק מספיק כדי לצחוק על עצמך בצורה כזו, שבשורה התחתונה, גם האקט הזה יפעל לטובתך. הפתיחה הזו נועדה להכין אתכם לפרסומת החדשה של הזמרת הלוהטת בעולם - טיילור סוויפט - עבור Apple Music.
הפרסומת שהפכה לויראלית בן לילה מציגה את סוויפט בעת אימון כושר, במקום שנראה כמו ביתה הפרטי. הפרסומת מתחילה עם קלוז-אפ על סוויפט המצודדת, כשזו מבצעת מתיחות לקראת ריצה על מכשיר בחדרה. ברקע, אנחנו כצופים, שומעים את מחשבותיה הפנימיות של סוויפט בזמן שהיא מתלוננת על כך שהיא שונאת אימון אירובי (לב-ריאה). לאחר מכן היא נערכת לתחילת הריצה כשהיא פותחת את אפליקציית Apple Music - הלקוח במקרה הזה - ובוחרת מוסיקה לריצה.
סוויפט בוחרת לשמוע פלייליסט שבנוי לריצה (מהשירותים שניתנים ב-Apple Music) ומתחילה את הריצה כשהיא מאזינה ל-Drake ו-Future בשיר What a time to be alive. הכל מתחיל טוב, היא פותחת בריצה אנרגטית כשהיא שרה בקול את השיר המושמע באוזניות עד שהיא מתרסקת באופן מביך, על הפנים, תוך כדי ריצה על המכשיר.
הנפילה, ולמי מאיתנו זה לא קרה בדרך כזו או אחרת בחדר כושר, מזכירה פספוס ויראלי מאותם סרטונים שרצים ברשתות החברתיות, רק שכאן מדובר בכוכבת על שכנראה תוסיף לעצמה עוד כמה מעריצים שטרם נפלו ברשתה. 3 ימים לאחר שעלתה לאוויר וכבר, על פי המונה של יוטיוב בלבד, קצב הצפיות עומד על כ-10 מיליון. וסוויפט, אם תהיתם ממשיכה לשיר, גם על הקרשים.
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השיר הוא Jumpman
    Drake 06/04/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והוא לקוח מתוך מיקסטייפ ששמו: What a time to be alive של Drake & Future
    סגור
  • 2.
    יש לציין שהיא האומנית היחידה שכופפה את אפל
    ליאור 04/04/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשהצהירה הטוויטר שהיא דורשת תמלוגים על שימוש בשירים שלה באפל מיוזיק
    סגור
  • 1.
    "פרסומת"
    לא חושב 04/04/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה כמו זריקת כסף המונית בלי מסר חזק.
    סגור
  • אני חייב להבין איך הגעת למסקנה הזאת
    אייל 05/04/2016 00:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זריקת כסף? בוא נראה: 1. חיבור לזמרת הכי חמה בארה״ב 2. 11 מיליון צפיות בתוך 3 ימים 3. מכניסים קצת הומור למותג כמה כסף אתה חושב שהם ״זרקו״ שם?
    סגור