פרסום ושיווק

חכם, רשע, תם וזה שלא לקחו בחשבון: מקאן בסדרת סרטי חג מעולה לאיקאה

בסדרת הסרטים החדשה של מקאן עבור IKEA, ליל הסדר מתואר כ"סיוט של ארוחת החג" עם לוק ויזואלי שמשלב בין פונט תנ"כי לסרטי האימה דלי התקציב מהאייטיז. אפשר לקבוע רשמית - צוות IKEA במקאן עושה את העבודה
משה בנימין |  3
איקאה (צילום יח"צ)
עכשיו כבר אפשר לקבוע רשמית, הצוות של מקאן תל אביב שעובד על תקציב IKEA עושה עבודה מעולה. למרות שרשתות רהיטים מקומיות נהנות לשלוח חיצים היישר לבטן הרכה של המותג השבדי, ומצידן, מדובר באסטרטגיה לא רעה, ב-IKEA יחד עם מקאן תל אביב העלו רמה בחודשים האחרונים עם סדרת סרטים שהחלה בפתרונות האחסון וכעת מקדמת, לקראת פסח, את מגוון הכסאות של הרשת.
בסדרת הסרטים החדשה של מקאן עבור IKEA, ליל הסדר מתואר כ"סיוט של ארוחת החג" עם לוק ויזואלי שמשלב בין פונט תנ"כי לסרטי האימה דלי התקציב מהאייטיז. בפשטות שכוללת צילום של שולחן סדר ערוך עם קריינות ברקע, 3 הסרטים מציגים בדרך הומוריסטית את הסיטואציה המוכרת שבה חלק מהאורחים נתקעים עם כסא לא נוח בעליל, כל אחד מסיבותיו הוא. בסוף כל סרט עולה הכותרת: "אל תתנו לכסא להפוך לסיוט של החג".

  
קרדיטים:
מכת קריאייטיב: נדב פרסמן, סיגל עבודי, אודי אביטל, עידן קרביץ כפיר פרץ ואדי גרצמן. מכת ניהול לקוח: אלדד וינברגר, דניאלה קלינגר ורותם מזרחי.
מכת אסטרטגיה: אלון ליבוביץ'.
מכת הפקה: אדווה נבון ונווה זרח.
מכת לקוחות: אפרת צור פורת והילה ברוך.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני בדרך כלל נהנה לטנף
    ג׳יזס 14/04/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל זה עשוי ממש טוב, סרטונים שאם היו יכולים להיות מתורגמים בכיף היו הופכים לקמפיין בינלאומי לאיקאה. משה הכותרת סבבה שירגע האפס פה למטה
    סגור
  • 2.
    משה אתה רציני?
    היחיד שיודע 13/04/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    גם אם היה מדובר בקמפיין ראוי (והוא פ׳סדר, לא יותר) הכותרת מדיפה ניחוח של יח״צ זול ומתאמץ. באמת שזה מיותר, אף אחד גם לא קונה את זה. משה, אתה חכם מדי לטקסטים כאלה.
    סגור
  • 1.
    מכת שעמום (ל"ת)
    רעמסס השני 13/04/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור