פרסום ושיווק

הישג ל'משהו טוב' של אלעד סטפנסקי: יטפל בתקציב הסושיאל של Audi

מנהל השיווק של Audi: "חיפשנו סוכנות שחושבת מחוץ לקופסא שתצליח להתחבר לערכי המותג, שמחים לצאת לדרך חדשה של יצירה"
משה בנימין |  3
אלעד סטפנסקי (צילום יח"צ)
בתום מכרז בין מספר גופים, סוכנות הפרסום משהו טוב של אלעד סטפנסקי מקבלת לידיה את תקציב הסושיאל של מותג הרכב Audi - כך נודע לאייס.
לדברי סטפנסקי: "אנו גאים ומתרגשים להתחיל לעבוד עם מותג מרגש, חדשני מלא תוכן ואדרנלין כמו Audi". גיל צוק מנהל השיווק של Audi ישראל אמר: "חיפשנו סוכנות שחושבת מחוץ לקופסא שתצליח להתחבר לערכי המותג, שמחים לצאת לדרך חדשה של יצירה".
חברת 'משהו טוב' הוקמה לפני כחצי שנה על ידי סטפנסקי לאחר שסיים את דרכו באקליפטוס - כבוטיק תוכן אסטרטגיה ושיווק מתמחה בדיגיטל. בין לקוחות החברה בדיגיטל נמנים: CeNergy, חומוס חמסה, משק ארצי, חוה זינגבוים, GET BUSY, רימון טיולים, לימור בן יוסף ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאברוק סטפ...בהצלחה! (ל"ת)
    ר.פ. 18/04/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הבחור מבריק!!! (ל"ת)
    נעם צימרמן 18/04/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אלעד בהצלחה
    קמי שבתאי 18/04/2016 22:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה אלעד מוכשר ומיקצועי ״השמיים הם הגבול ״
    סגור