פרסום ושיווק

לאחר 4 שנים בזניט: אדידס ישראל מוציאה את תקציב המדיה למכרז

התקציב יוצא למכרז על פי החלטת המטה הבינלאומי של החברה, שאחת לכמה שנים בודק את ההתקשרויות מול הספקים השונים בכל השווקים שבהם אדידס פועלת. רוב חברות המדיה המובילות צפויות להשתתף במכרז
משה בנימין | 
אדידס (צילום אתר החברה)
לאחר 4 שנים שבהן טופל ונוהל על ידי זניט - זרוע המדיה של קבוצת פובליסיס, תקציב המדיה של אדידס ישראל יוצא למכרז - כך נודע לאייס.
התקציב יוצא למכרז על פי החלטת המטה הבינלאומי של החברה, שאחת לכמה שנים בודק את ההתקשרויות מול הספקים השונים בכל השווקים שבהם אדידס פועלת. באותו האופן ניהלה החברה מכרז על תקציב התקשורת/תוכן/PR שבו זכה שוב המשרד של נירית וייס ומאיה קרבט שימשיכו לטפל במותג בישראל. על פי מקורות בשוק הפרסום, רוב חברות המדיה המובילות בישראל צפויות להשתתף במכרז. לפני זניט, תקציב המדיה של אדידס ישראל טופל על ידי יהושע TBWA ו-TMF.
תקציב הפרסום של אדידס בישראל אינו כולל קמפיינים שנכתבים בישראל, אלא בעיקר אדפטציות לקריאייטיב שמגיע מחו"ל עבור מהלכים בינלאומיים של החברה. על פי גורמים המעורים בפרטים, תקציב המדיה של החברה עומד על כ-6 מיליון שקלים, במחיר ריאלי. 
במהלך השנה שעברה חטיבת המדיה של פובליסיס עברה שינויים רבים, פרסונלית ומסחרית. לאחר יותר מעשור בחברה מנכ"ל זניט גבי אטל פרש מתפקידו וסמוך לאותה התקופה, זניט איבדה לטובת מדיה-קום, לאחר מכרז, את תקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל שהיה אחד מתקציבי המדיה שהיוו עבורה עוגן מרכזי. פועל יוצא של כך היה סיום דרכה של הילית מגד שהצטרפה לזרוע המדיה של פובליסיס כקלף מנצח שהיה אמור להשאיר את פרוקטר בידיה של זניט אך ללא הועיל. במקביל הוחלט בפובליסיס על מיזוג של חברת המדיה סאטרקום לתוך זניט והמשך פעילותה תחת מטה ניהולי אחד.
לאובדן אפשרי של תקציב המדיה של פובליסיס לא תהיה השפעה רבה על זניט כמו במקרה של אובדן תקציב פרוקטר אנד גמבל. אך עם זאת, זה יירשם כפגיעה מוראלית בחברת המדיה, שבשנים האחרונות, פובליסיס העולמית באמצעות פובליסיס ישראל, מנסה להפוך אותה למנוע הצמיחה של הקבוצה בישראל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה