פרסום ושיווק

נותנים יד: פרויקט "העוגן" של ראובני פרידן ויפה אפרתי עם הסלבס הביא למכירה של 50 אלף צמידים

הקמפיין תחת השם "העוגן שלי" הופק במטרה לעודד את הקהל הרחב לרכוש צמידי יד ולתרום את ההכנסה לטובת ניסוי חדשני שימצא תרופה למחלת הטרשת הנפוצה
משה בנימין | 
ליאור רז. קמפיין העוגן (צילום יח"צ/ יוטיוב)
רגע לפני החג, הקמפיין ההתנדבותי של משרד הפרסום ראובני פרידן ומשרד יחסי הציבור יפה אפרתי תקשורת בשיתוף סלבריטאי ישראל הביא לבשורה משמחת עבור המאבק במחלת הטרשת הנפוצה.
הקמפיין תחת השם "העוגן שלי" הופק במטרה לעודד את הקהל הרחב לרכוש את צמידי "העוגן" ולתרום את ההכנסה לטובת ניסוי חדשני שימצא תרופה למחלה. העלות שנדרשת להשלמת הניסוי עומדת על מיליון דולר ותודות לקמפיין, 500 אלף שקל כבר גויסו לאחר מכירת 50 אלף צמידים ב-10 שקלים לאחד. 
תחילת הפרויקט בפנייה של אורן בר-גיל, מבעלי קרולינה למקה ושרית קליימן, בעלת סוכנות האיפור סולו, ובעלה אריה, חולה טרשת מזה חמש שנים - למשרד הפרסום ראובני פרידן. בני הזוג שרית ואריה רתמו את המשרד לטובת הניסוי חדשני. במשרד מספרים כי "שרית יוזמת הפרויקט, ללא מימון או עמותה מאחוריה, הייתה העוגן של אריה לאורך כל המחלה - והיא העניקה את ההשראה לפרויקט".

 

כדי להפיץ את הבשורה, ראובני פרידן, יחד עם משרד יחסי הציבור יפה אפרתי גייסו סלבס וביקשו מהם לספר על העוגן שלהם בחיים. הסיפורים נערכו לסרט טלוויזיה שהופץ ברשתות החברתיות ושודר בטלויזיה בזמן קהילה. בנוסף, גייס המשרד מאות סלבס מכל התחומים, ביניהם רוסלנה רודינה, רון קופמן, דביר בנדק, הראל סקעת, שלומית מלכה, ליאור רז, שירי מימון, יעל גודלמן, ערן זהבי וארז טל שהצטלמו כשהם עונדים את צמידי העוגן וקוראים לכל העוקבים והחברים שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם לרכוש צמיד ולתרום למטרה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה