שיווק ופרסום

לא מסתפקים בסודהסטרים: אלנבי זכו בתקציב הפרסום של מותג המים Icelandic בארה"ב

המשרד בבעלותם של שרוליק איינהורן וגיא אסיף קיבל לידיו את הטיפול בקמפיין רחב היקף בבילבורדים ודיגיטל ברחבי ארה"ב, לאחר שחבר ל-NPRP, גוף מדיה מקומי שעימו ניגש למכרז על התקציב
משה בנימין | 
מותג המים icelandic. קמפיין אלנבי (צילום יח"צ)
לצד ההצלחה והחשיפה הבינלאומית לקמפיין סודהסטרים של בית הקונספטים אלנבי, משרד הפרסום הישראלי זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של מותג המים המינרליים Icelandic Glacial שמחזק את אחיזתו וניסיונו בגזרה הבינלאומית.
יחד עם אלי פאר, השותף המנהל את השלוחה האמריקאית של אלנבי, המשרד בבעלותם של שרוליק איינהורן וגיא אסיף קיבל לידיו את הטיפול בקמפיין רחב היקף בבילבורדים ודיגיטל ברחבי ארה"ב, לאחר שחבר ל-NPRP, גוף מדיה מקומי שעימו ניגש למכרז על התקציב. 
הקמפיין עולה בפריסה ארצית בארה"ב, במוקדים העירוניים הבולטים במזרח ומערב ארה"ב, לאורך השנה. בין השאר אחראי המשרד הישראלי על עיצוב האריזות של מותג המים המינרליים. לדברי שרוליק איינהורן, שותף ואחד ממייסדי אלנבי: "אנחנו שמחים על ההזדמנות הנהדרת שנפלה בחלקנו וגאים בקריאייטיב דיירקטור של הסטודיו, ליאור אפשטיין, שמוביל את המהלך".

חלק מפריסת הקמפיין בארה"ב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה