שיווק ופרסום
טקס פרסי קקטוס הזהב: הערב של באומן עם 31 מדליות, הישג למקאן ולגיתם BBDO
בטקס הקקטוס שהתקיים הערב בהאנגר 11, חולקו 95 מדליות ל-14 משרדים, מתוך 106 הגשות. באומן צבר 50 נקודות בחישוב כללי, ואילו אפילו ב'הארץ' יכולים להיות מרוצים בזכות קמפיין פרובוקטיבי שיצרו. כנסו כנסו לרשימה המלאה
הרכב רד בנד נתן הופעה, אבל עיקר העניין בטקס קקטוס הזהב 2016 היו המדליות. את הרשימה הוביל משרד באומן בר רבנאי עם 31 מדליות, יותר מכפליים מ-2 המשרדים שאחריו - מקאן ואדלר חומסקי עם 14 כל אחד. במהלך הטקס הוכרזו הקמפיינים הזוכים של השנה אותם בחרו סגל השופטים המונה 60 אנשי קריאייטיב ממשרדי הפרסום ופרילאנסרים.
ני
כזכור, 106 עבודות העפילו לגמר כאשר 95 זכו בפרס (12 זהב, 36 כסף ו-47 ארד) - כמעט 90% מכלל ההגשות. בנוסף לקטגוריות הוותיקות, השנה נוספה לראשונה קטגוריה חדשה: תוכן ממותג - פעילות תוכן המקדמת מותג או תיעוד של פעילות המקדמת מותג. הקטגוריה החדשה נוצרה כחלק משיתוף פעולה בין איגוד חברות לפרסום לחברת אאוטבריין. הקטגוריות המוכרות והוותיקות הן מוצרי מזון, משקאות, שירותים פיננסים, מוצרי חשמל, בריאות וטואלטיקה, יופי ואופנה, נדל"ן ותשתיות, נופש ופנאי, תחבורה וקמעונאות.
ני
כזכור, 106 עבודות העפילו לגמר כאשר 95 זכו בפרס (12 זהב, 36 כסף ו-47 ארד) - כמעט 90% מכלל ההגשות. בנוסף לקטגוריות הוותיקות, השנה נוספה לראשונה קטגוריה חדשה: תוכן ממותג - פעילות תוכן המקדמת מותג או תיעוד של פעילות המקדמת מותג. הקטגוריה החדשה נוצרה כחלק משיתוף פעולה בין איגוד חברות לפרסום לחברת אאוטבריין. הקטגוריות המוכרות והוותיקות הן מוצרי מזון, משקאות, שירותים פיננסים, מוצרי חשמל, בריאות וטואלטיקה, יופי ואופנה, נדל"ן ותשתיות, נופש ופנאי, תחבורה וקמעונאות.
חידוש נוסף השנה, לראשונה פוצלה קטגוריית ה-film digital וה-film tv ל-2 קטגוריות נפרדות. יחד עם זאת, התווסף פרס לתואר ה-Best In Category שהוענק לעבודה שתקבל את הציון הגבוה ביותר בקטגוריה.
כאמור, המנצח הגדול הוא באומן עם 31, מהן 4 זהב, 11 כסף ו-16 ארד. על פי הניקוד המקובל - 3 נקודות לזהב, 2 לכסף ו-1 לארד, מספר הנקודות שצבר המשרד עומד על 50 נקודות, בהפרש עצום משאר המשרדים. קמפיין "מוק" של סופר פארם הביא 2 זהב, ו"הוודג' ששבר את האינטרנט" ו"דנית באירופה" עם זהב כל אחד.
למקאן 4 זהב, 4 כסף ו-6 ארד - ובסך הכל 26 נקודות. השת"פ בין איקאה להאח הגדול הביא את הזהב בקטגוריית Branded Content.
לגיתם BBDO עם 12 מדליות - 11 כסף ו-1 ארד ובסך הכל 23 נקודות, כאשר הקמפיינים השונים של "משיח" עבור סלקום TV הניבו 4 מדליות, כולן כסף.
משרד אדלר חומסקי עם 2 זהב, 3 כסף ו-9 ארד, ו-21 נקודות בחישוב כללי. בזק גרפה 4 מדליות - 2 על טיסת הטאבלט, 1 על טיסת הספר ו-1 דרך השלום. 2 כסף הלכו על קמפיין פיצוץ גשר מעריב לטובת מותג האופנועים קימקו, שהוביל לרעש גדול ואף לדרישה להסיר את שלט הפרסומת מהגשר.
ראובני פרידן IPG עם 6 מדליות - 2 כסף ו-4 ארד, ו-8 נקודות בסך הכל, בדיוק כמו ענבר מרחב G שקיבל 4 מדליות, אבל רשם הישג עם 2 זהב על קמפיין להקת הבנים של מותג רקיט בנקיזר, ו-2 מדליות ארד.
משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב עם 2 מדליות - כסף על קמפיין "משקיעים בך יותר" של הבינלאומי, וארד, ובסך הכל 3 נקודות.
LEAD עם 3 נקודות גם - מדליית כסף על קמפיין ביביסיטר המוצלח של הליכוד לקראת בחירות 2015, בהשתתפותו של ראש הממשלה נתניהו. בנוסף המשרד קיבל גם ארד, גם כן בקמפיין לליכוד.
יהושע TBWA עם 2 מדליות ארד, כך גם THE BOX ADV -- שקיבלו 2 נקודות כל אחד; דרורי ארועטי ברמן, JWT ועיתון הארץ עם מדליית כסף כל אחד, 'הארץ' על הקמפיין הפרובוקטיבי שניפק באמצעות משרד הפרסום מנצ' של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר - עם "מוח" ואיבר נוסף; y&r ישראל, ברוקנר יער לוי ודחף קיבלו מדליית ארד כל אחד.
?
והנה רשימת הזכיות המלאה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.לא התייחסתם כלל לקטגוריית הסטודנטיםסטודנטית 05/2016/19הגב לתגובה זו2 0ואפילו לא כללתם את הזוכים ברשימת הזכיות ׳המלאה׳.סגור
-
2.טעות בכתבהקריאייטיב 05/2016/19הגב לתגובה זו5 0בחבר השופטים ישבו רק 19 אנשי קריאייטיב. ו41 מנהלי שיווק. זו אגב הסיבה שדברים כמו בזק זכו. #תחזירואתהקקטוסלקריאייטיבסגור
-
1.סה״כ קקטוס סבירמנהל בחמישיה 05/2016/18הגב לתגובה זו6 1מלבד הבזיון בקטגורית film עם טיסת הטאבלט. מערכון חביב ותו לא. כל קשר בינו לבין קריאייטיב לא קיים. מצד שני ככה זה שנותנים לאנשי שיווק לשפוט. תנחומי לבאומן ומקאן וכולי תקווה שהביזיון הזה לא יחזור גם בשנה הבאה. והוא יחזור.סגור