שיווק ופרסום

בתאבון: מהלך Foodography של באומן לכרמל זכה בזהב בתחרות ה-FAB

הפעילות שעלתה לאוויר לפני שנה וזכתה לחשיפה בינלאומית רחבה קיבלה את פרס הזהב בתחרות הפרסום שמתמקדת במהלכים בתחום המזון והמשקאות
משה בנימין |  1
foodography (צילום יח"צ)
בסוף השבוע האחרון פורסמה רשימת הזוכים של תחרות ה-FAB - תחרות הפרסום המתמקדמת במהלכי פרסום בתחום המזון והמשקאות, שנערכה בלונדון. במסגרתה זכה בפרס הראשון, במדליית זהב בקטגוריית אירועים אקספרימנטליים, מהלך הפרסום של באומן בר ריבנאי עבור יקבי כרמל תחת השם Foodography. בזמנו, בדיוק לפני שנה, במהלך מאי 2015 זכה המהלך לחשיפה חסרת תקדים כשסוקר בהרחבה על ידי אתרים רבים מסביב לעולם. 
הפעילות של באומן ויקבי כרמל לקחה את תחביב צילום המנות במסעדות לשלב הבא עם פיתוח צלחות מיוחדות שנועדו בראש ובראשונה לצלם את האוכל ורק אחר כך משמשות לשאר הדברים השוליים כמו לאכול. לפרויקט שהחל לפני שנתיים גייס משרד הפרסום 3 שותפים מרכזיים: אמנית הקרמיקה עדי ניסני שתכננה, עיצבה, פיתחה ויצרה את הצלחות המיוחדות; הצלם דן פרץ המתמחה בצילומי אוכל, שהעביר ללקוחות סדנת צילום במכשיר הטלפון הנייד והשף מאיר אדוני שנתן למהלך את הבמה שלו בדמות מסעדת כתית.


לדברי סמנכ"ל הקריאייטיב ערן ניר: "אני מבקש לומר המון תודה לכל אחד ואחד מהאנשים שגרמו לפרויקט הסופר מורכב הזה לקרום עור וגידים באינטנסיביות מעוררת הערצה המצדיקה ומקיימת הלכה למעשה חלק מהדברים שאנחנו מדברים עליהם בשנתיים האחרונות, מהלך יזום ואינטגרטיבי שבמרכזו מוצר שפיתחנו וסביבו אינספור מדיות תומכות. כיף וגאווה גדולה. כל הכבוד".
 

קרדיטים
מנכ"ל: יוסי לובטון
סמנכ"ל קריאיטיב: ערן ניר
צוות קריאייטיב: שירלי בכר, אורי חסון, לירון כהן
מעצב UI/UX: גל ממליה
סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי
מפיקת דיגיטל: מאיה פלמון
מפיקה: אלון שמואלוף
סמנכ"לית לקוחות: שני שאול
סופרוויזרית: מיכל פופוב
סמנכ"ל אסטרטגיה: שי ניסנבוים
מומחית אסטרטגיה ויח"צ: אווה חסון
עורך: דן דויטש
טראפיק: רונית דואניס
שף: מאיר אדוני
צלם: דן פרץ
מעצבת כלים: עדי ניסני
יח"צ: אורלי סגל
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהלך מדהים. כל הכבוד לבאומן (ל"ת)
    נדב 05/2016/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור