קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

TV

שמים את הציניות בצד: המהלך החברתי של עמותת 'הגשמת חלום' כבש את המצעד של אייס

מהלך הפרו-בונו של ברוקנר יער לוי הצליח לשים בצד את כל הציניות המזוהה עם עולם הפרסום. ועוד ברשימה: סלפי חופשה, האופה הלא מנוסה, האישה שלא שלו, וטיל אנטי-וירוס. ולא לשכוח: יש גם סקר
 |  0
שמים את הציניות בצד: המהלך החברתי של עמותת 'הגשמת חלום' כבש את המצעד של אייס
ג'ורג' ואסילי בסרטון של ברוקנר יער לוי לעמותת הגשמת חלום, צילום: צילום מסך



קרדיטים
הגשה ותסריט: עדי ברזילי
אריזה גראפית: אביבית רושה
צילום ועריכה: גילי מייזלר
עורך ראשי, ייעוץ מקצועי: אלכסנדר כץ

ולא שכחנו את השאלון... אז הנה הוא:



הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
גרפיקאי חסוי המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה