פרסום ושיווק

שמים את הציניות בצד: המהלך החברתי של עמותת 'הגשמת חלום' כבש את המצעד של אייס

מהלך הפרו-בונו של ברוקנר יער לוי הצליח לשים בצד את כל הציניות המזוהה עם עולם הפרסום. ועוד ברשימה: סלפי חופשה, האופה הלא מנוסה, האישה שלא שלו, וטיל אנטי-וירוס. ולא לשכוח: יש גם סקר
עדי ברזילי | 

קרדיטים
הגשה ותסריט: עדי ברזילי
אריזה גראפית: אביבית רושה
צילום ועריכה: גילי מייזלר
עורך ראשי, ייעוץ מקצועי: אלכסנדר כץ
ולא שכחנו את השאלון... אז הנה הוא:
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה