פרסום ושיווק

הנציגה של ישראל ביורו: סיטימדיה משיקה קמפיין בינלאומי עם יובנטוס ו-24option

הקמפיין שצולם בפברואר, עולה השבוע לאוויר, על רקע טורניר היורו הקרוב וישודר בערוצי הטלוויזיה המובילים באירופה כשהוא מיועד לקהל הצופה במשחקי הכדורגל. הקריאייטיב הופקד בידי 'אסי והבל'
משה בנימין |  1
יובנטוס (צילום יח"צ)
קמפיין בינלאומי עבור חברת הפקה מקומית מישראל הוא סוג של הישג, במיוחד כשמדובר בחברת הפקה צעירה וחדשה יחסית ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בפרויקט משותף עם אחת מקבוצות הכדורגל המפורסמות בעולם - מועדון הפאר האיטלקי יובנטוס. הפרויקט המכובד הזה שעלה היום לאוויר נפל בחלקה של סוכנות הפרסום סיטימדיה בבעלותם של דניאל וינר וליאור ששון יחד עם הבמאי אביב מערבי, הצלם הראשי לאל אוטניק ואנשי הקריאייטיב אסי והבל.
הקמפיין שצולם בפברואר, עולה השבוע לאוויר, על רקע טורניר היורו הקרוב וישודר בערוצי הטלוויזיה המובילים באירופה כשהוא מיועד לקהל הצופה במשחקי הכדורגל. בסיטימדיה שכבר חתומה על מספר פרוייקטים בשנתיים האחרונות בחו"ל, מציינים כי נדרשו 100 אנשי צוות ועשרות משאיות ציוד כדי לצלם את הפרסומת.


על הסט בטורינו. וינר וששון

לדברי דניאל וינר מבעלי סיטימדיה, "הרעיון בפרסומת היה להחזיר את הכדורגל לאן שהוא שייך: לרחוב, לאנשים, לתחושה של ביחד: קבוצה. בשנים האחרונות הכדורגל מתרחק מהאנשים, משכורות עתק, שחקנים סלב, כרטיסים במחירים לעשירים בלבד. רואים את זה גם בפרסומות. כדורגלנים גרים באחוזות, יוצאים עם דוגמניות, ונוסעים במכוניות יוקרה. הכל נוצץ, רחוק, מרוחק. אבל כדורגל הוא משחק אחר. אי אפשר להרחיק אותו מהמקום שאליו הוא שייך באמת: לרחוב, לילדים קטנים שמשחקים בסמטה עד שאמא קוראת להם לחזור הביתה, לשכונה, לעיר. כי יכולה להיות עיר בלי קבוצת כדורגל, אבל לא יכולה להיות קבוצת כדורגל בלי עיר אליה היא שייכת".
וינר מספר כי הרעיון המקורי, המבוסס על המלצות של יודעי דבר, היה לצלם בבירת צפון איטליה - מילאנו. עם זאת, לאחר ביקור בעיר הגיע הצוות להחלטה שעל אף שהעיר אכן יכולה לשמש כתפאורה נהדרת לסרט, עדיין חסר בה משהו. "אחרי שלושה ימים בעיר בהם הלכנו ברחובות ודיברנו על הסרט הבנו שאנחנו לא יכולים ללכת נגד האמת של המשחק. סרט על יובנטוס, על טורינו, חייב להצטלם בעיר עצמה, במקום שבו הקבוצה קיימת. נכון, זה קולנוע, אתה יכול לצלם סמטת רחוב באיטליה שגם תיראה כמו ניו יורק, אבל כדורגל זה עדיין משחק של רגש, של גאווה מקומית, וזה מה שרצינו להעביר בסרט".
התסריט לפרסומת שבה מככבים שחקני הקבוצה ברחובות העיר, מבוסס על הרעיון ש"כישרון בלבד לא מספיק, אתה צריך מסביבך קבוצה כדי שהוא יפרוץ, כדי להגיע לפסגות". השחקנים מצולמים ברחובות העיר, שם הם מקיימים מגע ישיר עם אנשי העיר, אוהדי הקבוצה, "בלי מרחק ובלי מחיצות". בסיטימדיה מציינים עוד כי |גם הכפילים של השחקנים, והניצבים, כולם מהעיר טורינו. הקריין בסרט האיטלקי נולד שם. וטורינו קשורה גם ליצירה המופלאה של ויואלדי, ארבע העונות, שמלווה את הסרט. כל זה הופך את הסרט למשהו אותנטי, גראנג'י, אמיתי, שמחזיר את הכדורגל למקומות אליהם הוא שייך, לרחוב, לאנשים, ולחשיבות של קבוצה. כי אחרי הכל, כישרון לבד, לא מספיק".
קרדיטים:
במאי: אביב מערבי
צלם ראשי: לאל אוטניק
קריאייטיב: אסי והבל
אוף ליין: דדן עוזיאל
און ליין: אלון סרנגה ואלון טיסון
סאונד: ברוהאוס מיוזיק
הפקת פוסט: נורית דאר
מפיקת משרד: נטלי דוטן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    citymedia rules!! (ל"ת)
    אסף 09/06/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור