פרסום ושיווק

שימו עין עליה: מנחת האח הגדול קורין גדעון מקבלת קמפיין פרסום ראשון

משה בנימין |  1
קורין גדעון (צילום יח"צ)
אם לפליטי הריאליטי ולשותפה להגשת האח הגדול מותר, אז גם לקורין גדעון מגיע קמפיין. באופן צפוי למדי, המגישה שהזניקה את קריירת הטלוויזיה שלה והפכה לפנים מוכרות בכל בית בישראל מובילה בימים אלו קמפיין פרסום ראשון, עבור עדשות המגע של מותג Alcon המשווקות בישראל על ידי חברת לפידות מדיקל
הקמפיין שמאחוריו עומד משרד הפרסום FOUR עולה תחת הכותרת "עדשות המגע אלקון - תרגישו נוח" בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים. הוא יעלה בזירות הדיגיטל, באתרי התוכן הגדולים, יוטיוב ורשתות חברתיות למשך חודש באמצעות Great Digital Partners - סוכנות הדיגיטל של לפידות מדיקל.
 
אילן לפידות מנכ"ל לפידות מדיקל: "אנו שמחים על בחירתה של קורין גדעון להובלת קמפיין עדשות המגע של Alcon. קורין מייצגת באופן מושלם את קהל לקוחותינו אשר מצד אחד צעיר ואוהב לחיות את החיים ומצד שני איכותי ולא מתפשר על נוחות. אנו בטוחים כי החיבור של קורין גדעון עם ALCON יניב תוצאות נפלאות" .
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בחירה מצויינת (ל"ת)
    פרוייליך דובב 08/06/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור