שיווק ופרסום

נצחון מתוק: משרד הפרסום M&C SAATCHI זכה בתקציב הפרסום של רשת רולדין

בשנת 2015 נרשם גידול משמעותי בתקציב הפרסום שהמריא ל-13 מיליון שקלים, על פי יפעת בקרת פרסום, המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים
משה בנימין |  1
אלון הוכדורף וצור גולן (צילום יח"צ)
לאחר מכרז שיצא לדרכו לפני כ-3 חודשים, עליו פורסם לראשונה באייס, משרד הפרסום M&C SAATCHI בניהולם ובבעלותם (המשותפת יחד עם הרשת הבינלאומית) של צור גולן ואלון הוכדורף זכה בתקציב הפרסום של רשת רולדין - כך נודע לאייס. 
על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2013 עמד תקציב הפרסום של הרשת על כ-4.3 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כמיליון שקלים. בשנת 2014 זינק התקציב וכמעט הכפיל את עצמו, כשעמד על מחזור של כ-7.2 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים. זינוק משמעותי נרשם בשנת 2015, אז המריא התקציב ל-13 מיליון שקלים, המהווים בפועל כ-4 מיליון שקלים, כאשר 97% ממנו הושקעו בטלוויזיה. ב-4 השנים האחרונות טיפל בתקציב משרד הפרסום ברוקנר יער לוי, זאת לאחר 4 שנים בהן התקציב טופל בידי זרמון גולדמן
באוגוסט 2014 מונתה למנכ"לית הרשת נתי בר ששימשה עד אז בתפקיד המשנה למנכ"ל, לאחרונה היא הוחלפה על ידי נועה בכר אהרוני שסיימה לאחרונה שותפות בסטארט אפ קולינרי בינלאומי, ולפני כן שימשה במשך כעשור כסמנכ"ל שיווק ומכירות בסאני/סקיילקס, יבואנית סמסונג סלולר. לפני כשנתיים וחצי נקנתה 50% מקבוצת רולדין על ידי חברת G.E.G שבשליטת איש העסקים גולן עינת. חקק מתפקד כיום כמנכ"ל הקבוצה ושותף פעיל בפיתוח ובמהלכים אסטרטגיים ברשת. 
M&C SAATCHI החל את פעילותו בישראל לפני שנה וחצי כאשר הרשת הבינלאומית השלימה את רכישתו של משרד הפרסום בן נתן גולן. כיום עומדים בראש המשרד אלון הוכדורף וצור גולן לאחר פרישתה של ענת בן נתן. במהלך 2015 ותחילת 2016 הכפיל המשרד את היקפי פעילותו עם צירוף תקציבי רב-בריח, קבוצת דלק, רשת חנויות מנטה וקבוצת חמת.
רולדין היא אחת מרשתות הקונדיטוריות ובתי הקפה הגדולות בישראל. היא מפעילה 56 סניפים בפריסה ארצית, ו-10 נוספים צפוים להיפתח בשנה הקרובה (כ-16 סניפים משמשים כבית קפה עם תפריט מנות מגוון) וקונדיטוריה ראשית בישוב קדימה שבאזור השרון. היא הוקמה ב-1987 על ידי האחים קובי ואבי חקק, שהכינו מאפים ביתיים בעבודת יד ומכרו אותם מדלת לדלת. בשנת 1989 פתחו השניים חנות ברמת השרון. 
אורית מנבר סמנכ"לית השיווק של רולדין אישרה את הפרטים והוסיפה: "ניהלנו תהליך מקצועי, מסודר ומכבד לבחירת שותף חדש. אני מודה לכל משרדי הפרסום שלקחו חלק בתהליך ומברכת את השותפים החדשים שלנו ב- M&C SAATCH".
צור גולן מנהל הקריאטיב ובעלים משותף ב-M&C SAATCHI: "אנו נרגשים לצרף למשפחת הלקוחות שלנו את רולדין - "סופר ברנד" ישראלי עם עבר מעורר השראה, הווה מתוק ועתיד מבטיח. תודה להנהלת רולדין על האמון". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תקציב פח
    אני 06/2016/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קמצנים נצלנים
    סגור