פרסום ושיווק

גדעון עמיחי על סוס טרויאני: מה עושה סוס ענק במשקל 2 טון באוניברסיטת תל אביב?

גדעון עמיחי חוזר למיצגי הענק, דוגמת בקבוק המכוניות המרוסקות מ-2010 והפעם, במסגרת שבוע הסייבר, סוס במשקל 2 טונות, בגובה 6 מטרים מורכב מאלפי חלקי מחשב, ברזל ועץ. וגם: יש לו חשבון טוויטר
משה בנימין |  4
הסוס הטרויאני. שבוע הסייבר באוניברסיטת תל אביב (צילום יח"צ)
הדבר הראשון שקופץ לראש כשרואים את המיצג הענק מחוץ לאולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב, הוא מיצג הענק של בקבוק המכוניות המרוסקות מ-2010, הפקה של שלמור אבנון עמיחי עבור עמותת אור ירוק. זה לא מפתיע, אם כן, שמאחורי המיצג הנוכחי - סוס טרויאני ענק שמורכב מאלפי חלקים שונים של מחשבים, סמארטפונים, טאבלטים ועוד הנגועים בווירוסים שונים ותוכנות זדוניות - עומד גדעון עמיחי, עם משרדו No, No, No, No, No, Yes
המיצג שנקרא Cyber Horse 2016 נחשף הבוקר (יום ב') באוניברסיטת תל אביב עם פתיחתו של שבוע הסייבר הלאומי השישי. הסוס שוקל כ-2 טון ומתנשא לגובה של 6 מטרים. הוא ניצב בשערי האולם (סמולרש), עשוי ברזל ועץ ועליהם אלפי חלקיקי מחשב, מסכים, אייפדים, מקלדות, סמארטפונים, טלוויזיות ועוד, הנגועים כולם בווירוסים שונים ותוכנות זדוניות אשר יצאו מכלל שימוש. במשרד מסבירים כי "כמו בסיפור המיתולוגי...המיצג טומן בחובו חדשות רעות, ממתין שהדלתות תיפתחנה. האם הוא יצליח להיכנס פנימה? או משתתפי הכנס יחסמו את דרכו?".

מן ההיבט האינטראקטיבי - הסוס קם לחיים ומייצר אינטראקציה דיגיטלית עם הבאים לאירוע, באמצעות חשבון טוויטר אישי שנפתח תחת שמו, שם הוא עוקב אחרי משתתפי ואורחי הועידה ומגיב למתרחש בסביבתו האוניברסיטאית.

 

לדברי גדעון עמיחי: "אנחנו שמחים להיות משרד קריאייטיב אשר מצליח לתרום לפרוייקטים ממגוון רחב של תחומים. תמיד האמנתי שצוות פרסום מוצלח יכול לכבוש פסגות לא רק בפסטיבלי פרסום ואני שמח שאנחנו מצליחים לעשות זאת".
יו"ר המרכז למחקר סייבר בינתחומי באוניברסיטת ת"א והמארח של הכנס, אלוף (במיל.) פרופ' יצחק בן ישראל אמר: "מאחורי המיצג הייחודי שהוכן במיוחד עבור שבוע הסייבר אותו אנו עורכים זו השנה השישית, עומדים כמה מסרים. אנחנו חיים בעידן בו הגנה על נכסים קיברנטיים הופכת להיות סבוכה יותר ויותר מיום ליום. כל יום נוצרות ממוצע כ-250,000 תוכנות סייבר עוינות. זהו העידן של הנוזקות, עידן הרוגלות, הווירוסים, התולעים, טפילי המחשב, ותוכנות הכופר ואין דימוי מתאים יותר לייצג את הקודים הזדוניים הללו, מאשר דימוי הסוס הטרויאני". 

קרדיטים:
צוות No, No, No, No, No, Yes:  גדעון עמיחי, גיל אביים, לירון בן יעקב, זאב רביד, דפנה צרור, תמר היילווייל, ליאת לפושין, גלי נמדר-שניר, משה בניסתי ורוני שניידר.  
ביצוע והקמה: יעקב תורגמן, גדי מימון, ג'ק רובינזון תפאורות.
הפקה: ישי הדס, אורית פינקו
צלם: אמנון חורי
עורך: ישראל אוחיון
קריין: הרווי גולד
פוסט: גרביטי
סאונד: סאונדהאוז

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ביצוע יפה מאוד, רעיון שהוא משחק מילים
    שלחופת השלפוחית 06/2016/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מרשים, אין ספק. הטוויטר מיותר מאין כמוהו, אבל חייבים להכנס גם לקטגוריית סייבר. אהבתי שהם דאגו לקייס לקאן עוד לפני שהמיצג עלה. ככה עובדים!
    סגור
  • 3.
    בניגוד למכוניות ההרוסות, הסיפור פה הוא קצת LAME (ל"ת)
    לא נפלתי 06/2016/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    חביב אבל קצת מגלומני ומיושן כמו סוס טרויאני (ל"ת)
    הפרה מרוזניס 06/2016/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    בית לחם, הקשה של הלחם
    מחסום 300 06/2016/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גם הקמפיין של הוודקה היה מועתק מקמפיין רוסי רוחות האוויר החם של שלמור זה מעיק בחום הזה של תל אביב
    סגור