שיווק ופרסום
דריסת רגל נוספת ל-Hooligans בשטראוס: 12 סרטים בקמפיין דיגיטל חדש ליטבתה
כל סרטון מיועד לקהל יעד ולטווח שעות שונה במהלך היום, והם מטורגטים בהתאם, במטרה לתפוס את פלחי הקהל השונים בהזדמנות הצריכה הרלוונטית אליהם
לאחר הקמפיין של סוכנות הדיגיטל Hooligans לשטראוס בקמפיין למותג אנרג'י, שיתוף הפעולה בין הצדדים מעמיק עם קמפיין חדש, הפעם ליטבתה תחת הכותרת "ארוחה קטנה בבקבוק".
בהתאם לרוח המותג והמענה שלו לצרכים ספציפיים, הקמפיין מורכב מ-12 סרטונים קצרים "בטיפוגרפיה קינטית" כך על פי משרד הפרסום. הסרטים מציגים בכל פעם סיטואציה אחרת בה "אין לך זמן לאכול": לא היינו רוצים לבזבז לך את הזמן לפני שאת צריכה להעיר את הילדים / לפני שאתה נכנס לראיון עבודה / לפני שמצפצפים לך בפקק / לפני שמדריכת הכושר עוברת מולך / לפני שחבר שלך קורע אותך ב-XBOX / לפני שאמא שלך מתקשרת לשאול למה את לא מתקשרת ועוד.
כל סרטון מיועד לקהל יעד ולטווח שעות שונה במהלך היום, והם מטורגטים בהתאם, במטרה לתפוס את פלחי הקהל השונים בהזדמנות הצריכה הרלוונטית אליהם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.איפה אתם חוליגנסאני 06/2016/21הגב לתגובה זו1 0היינו בטוחים שתעשו רק דברים מגניבים ואתם כמו כולם. כסף יעוור עייני פרסומאיסגור
-
נשאר השעמוםהלכה החוליגניניות 06/2016/22הגב לתגובה זו0 0סרטי כותרות משעממים לעייפה, איפה ההבטחה הגדולה של קריאייטיב יוצא דופן. מיינסטרים בינוני.באסהסגור
-
2.חכם. עשוי טוב. נראה יופי בפיד. (ל"ת)אלעד 06/2016/20הגב לתגובה זו3 0סגור
-
1.אין על המשרד הזה!תהיו בקשר 06/2016/20הגב לתגובה זו4 0תותחי עולם, הן בקריאטיב, הן בביצוע.סגור