פרסום ושיווק

תמונת מצב: NO NO NO NO NO YES יטפל בתקציב הפרסום של LUPA

הערב צפוי לעלות לאוויר קמפיין טלוויזיה ראשון לחברה שפועלת בישראל כבר מספר שנים. על פי יפעת בקרת פרסום, החברה פרסמה השנה, מתחילת 2016 בהיקף של כ-1.1 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווה בפועל כחצי מיליון שקלים
משה בנימין | 
LUPA (צילום יח)
משרד הפרסום בבעלותו של גדעון עמיחי NO NO NO NO NO YES יעלה הערב בקמפיין טלוויזיה לאתר LUPA - החברה שמציעה שירות שהופך את התמונות הדיגיטליות לספר בכריכה רכה, קשה או בפורמט של ספר הולנדי, וכמו כן מציעה שירות הדפסת תמונות על קנבס או בעיצוב לוח שנה.
הערב צפוי לעלות לאוויר קמפיין טלוויזיה ראשון לחברה שפועלת בישראל כבר מספר שנים. לאייס נודע כי החברה פנתה ישירות לעמיחי ולא ניהלה הליך מכרזי כלשהו. על פי יפעת בקרת פרסום, החברה פרסמה השנה, מתחילת 2016 בהיקף של כ-1.1 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווה בפועל כחצי מיליון שקלים. עם זאת הפרסום עד עתה כלל קמפיינים בדיגיטל וברדיו וכעת יעבור לגזרת הטלוויזיה מה שצפוי להגדיל את ההוצאה. 
 

קרדיטים:
צוות קריאייטיב: גדעון עמיחי, רוני שניידר, גיל אבים, זאב רביד, לירון בן יעקב, ליאת לפושין גלי נמדר שניר.
מנהלת לקוחות: דפנה צרור.
הפקה: ישי הדס, אורית פינקו,
במאית: שירי שחר,
פוסט: גרביטי,
סאונד: סאונדהאוז

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה