שיווק ופרסום

הריצה של מקאן ממשיכה: עוד שורטליסט עבור מהלך איקאה - בקטגוריית התוכן

היום פורסמו רשימות השורטליסט ב-2 קטגוריות מעניינות: האחת קטגוריית הבידור שמקאן הוא המשרד הישראלי היחיד שהצליח להשתחל אליה
משה בנימין |  4
פסטיבל קאן (צילום יח"צ cannes lions)
משרד הפרסום מקאן תל אביב יזכור לעד את שנת 2016 כשנה שבה דלתות קאן נפתחו בפניו. את השנה הנוכחית ניתן כבר להגדיר בשלב הזה, כשנה של מקאן מבחינת הנציגות הישראלית בתחרות. לאחר שאמש זכו באריות הראשונים שלהם אי פעם, המשרד ממשיך בריצה המוצלחת לרשימת גמר נוספת - הפעם בקטגוריית הבידור (Entertaiment) לשעבר התוכן הממותג (Branded content) ונחשו עם מה - כמובן - מהלך IKEA.
היום (יום ה) פורסמו רשימות השורטליסט ב-2 קטגוריות מעניינות: האחת קטגוריית הבידור שמקאן הוא המשרד הישראלי היחיד שהצליח להשתחל אליה וקטגוריית ה-FILM, אחת החשובות והמשמעותיות שנותרה ללא שום נציגות ישראלית - מאכזב למדי. המהלך של IKEA מאת מקאן נכנס לתת הקטגורייה "שילוב של מותג בתוכן קיים". 
6 ימים לאחר שנפתח במוצ"ש, פסטיבל קאן כבר נמצא לקראת סיום והשלל דל מאוד מבחינת ישראל, ועדיין ההישגים של השנה שכוללים אריה זהב ו-2 אריות ברונזה (נכון לעכשיו) עולים לאין שיעור על אלו של 3 השנים האחרונות שהסתיימו עם שורטליסטים בלבד. רוב הקטגוריות שנחשבות לפייבוריטיות עבור הישראלים כבר מאחורינו והאחרונות שנשארו הן: Film Craft, אינטגרייטד וטיטניום. 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה הכל משיח פרסמן ואלדד עשו!
    מעריץ 06/2016/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם תותחים, לפני שהם הגיעו, המשרד הזה גירד את הקרקעית. אילן שילוח אכל מהפחים. ואז הם הגיעו והצילו את המצב. שלישייה מנצחת! רק שלישייה כזו יכולה לקחת משרד כושל ולהפוך אותו למקור גאווה בקאן. כל הכבוד, ישראל מאחוריכם.
    סגור
  • נראה לי שמשה ורוית לא מבינים סרקזם
    ירון 06/2016/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תחושה
    סגור
  • דביל. המהלך בוצע חצי שנה לפני שהם באו!! (ל"ת)
    משה 06/2016/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רק חבל שהמהלך הזה היה לפני ששלושתם הגיעו.... (ל"ת)
    רוית 06/2016/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור