פרסום ושיווק

השנה של מקאן בקאן: אריה ברונזה שלישי למהלך איקאה בקטגוריית התוכן

משה בנימין | 
פסטיבל קאן 2016 (צילום פסטיבל קאן)
פסטיבל קאן ליונס לפרסום הסתיים אמש (מוצ"ש) לאחר שבוע של תחרות שנפתח ב-18 ביוני. מתוך הנציגים הישראליים שהגישו יחד 136 עבודות, שניים חוזרים הביתה עם שלל: מדיה-קום עם אריה זהב מרשים עבור המהלך להד אנד שולדרס במגזר החרדי ומקאן תל אביב שזכו באריות הראשונים שלהם אי פעם ועשו זאת בסטייל עם שלישיית אריות ברונזה עבור המהלך לרשת איקאה במסגרת האח הגדול VIP בעונת 2015.
קטגוריית ה-Entertainment Lions, לשעבר קטגוריית התוכן הממותג (Branded Content & Entertainment) סיפקה למקאן תל אביב את האריה השלישי של התחרות, אף הוא ברונזה, בטקס שנערך בלילה של ה-24 ביוני, יום שישי.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה