פרסום ושיווק

לאחר תקופה ארוכה ללא זכיין: הדיה שילוט חוצות זכתה במכרז הפרסום ברכבת ישראל

על פי תנאי המכרז הדיה תחזיק בזיכיון לשנתיים הקרובות כשהיא צפויה להשקיע כ-5 מיליון שקלים בפלטפורמות פרסומיות, סכום שכולל בתוכו את דמי הזכיון
משה בנימין |  6
רכבת ישראל עם קרונות חשמליים (צילום רכבת ישראל)
לאחר תקופה ארוכה ללא זכיין ומספר מכרזים שלא הבשילו מעבר לשלב "הקול הקורא" - הדיה שילוט חוצות מקבוצת "הדיה" בבעלות עופר גל היא הזכיין החדש לפרסום ברציפי רכבת ישראל לאחר שזכתה במכרז הפרסום.
על פי תנאי המכרז הדיה תחזיק בזיכיון לשנתיים הקרובות כשהיא צפויה להשקיע כ-5 מיליון שקלים בפלטפורמות פרסומיות, סכום שכולל בתוכו את דמי הזכיון. שטחי הפרסום של הדיה אינם כוללים את עיטוף הקרונות ופרסום פנימי בתוכם אלא פרסום על גבי כ-1800 פני פרסום, פוסטרים, בילבורדים, תחנות אוטובוס, שלטים באולמות כניסה ויציאה מהרכבת ופרסום במנהרות בין הרציפים.
נכון להיום, רכבת ישראל מפעילה 56 תחנות ברחבי הארץ ועד סוף 2016 היא צפויה לפתוח תחנות נוספות. על פי נתונים שהדיה מסתמכת עליהם, עד סוף שנת 2016 צפויים לעבור ברכבת כ-60 מיליון נוסעים. בחברה מציינים כי תחילת העבודה צפויה ב-15 ביולי כאשר כל פני הפרסום לתקופה הראשונה כבר נמכרו. 
הדיה, מהוותיקות בשוק החוצות, מתמחה בפרסום ומיתוג נקודות מכירה מזה כ-30 שנה. אחת הטריטוריות שבהן היא מתחה היא שילוט ברשתות קמעונאיות בפריסה ארצית. בנוסף מחזיק החברה בבעלותה זיכיונות לשילוט חוצות על שלטי ענק באיילון כגון בית אגד, קיר גלילות, קיר ההלכה, קיר הפרסום החדש על בניין עזריאלי איילון, ניהול פרסום בחניוני גינדי ועוד.
מתן גל מנכל הדיה שילוט חוצות: "כמות הנוסעים חסרת התקדים של כ-60 מליון נוסעים בשנה מהווה פלטפורמה משמעותית מאוד עבור לקוחותינו ומאפשרת להם נגיעה בקהל לקוחות אסטרטגי. אנחנו שמחים על ההזדמנות שנפלה בחלקנו לשוב ולהיות זכיין הפרסום ברכבת ישראל. נשקיע את כל המשאבים הנדרשים בכדי להעניק למפרסמים ולקהל הנוסעים חוויה פרסומית ברמה הגבוה ביותר". 

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    סיכויים אפסיים להצלחה!
    פרסומאי 04/07/2016 00:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני כמה שנים העלתי קמפיין ללקוח שלי שלא מוכן לשלם את התמורה עד לרגע זה מכוון שהמתקנים ברכבת בלויים, ישנים, ללא תאורה, חלודים, אינם אטומים לגשם ובמצב כל כך עגום שאף מפרסם מכובד לא יסכים לעלות עליהם. מאז ועד היום הם רק התבלו יותר, בנסיעותי המעטות ברכבת אני כל פעם נדהם מחדש איך מאפשרים לפרסם באיכות כל כך ירודה. בנוסף אין מתקני שילוט בתוך הרכבות וזה פספוס ענקי כי דווקא במהלך הנסיעה הקהל פנוי ורגוע לקליטת מסרים פרסומיים. כל המתקנים הבלויים מפוזרים רק ברציפים ובאולמות ואינם ממוקמים כלל באופן המתבקש לכיוון העוברים ושבים אשר גם כך ממהרים בדרכם לרכבת ואינם מבחינים בהם. זיכיון כושל שאין לו סיכוי להצליח.
    סגור
  • 4.
    הגיע הזמן
    חברה בעמ 28/06/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשעה טובה הגיע הזמן שברכבת יהיה זכיין פרסומי שייתן חווית פרסום נכונה ואינטליגנטית ... אחד שמבין
    סגור
  • 3.
    תגובה לכתבה על חברת הדיה
    אסף עינת 28/06/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברת הדיה בין הטובות בארץ יצא לי לעבוד איתם כמה פעמים וחוץ מאיכות ברמה הכי גבוהה יש שם שירות ואנשים הטובים בארץ.
    סגור
  • 2.
    המנהל שכח לספר אודות המתקנים השבורים, העבדה שאין בהם תאורה,.... (ל"ת)
    מפרסם 28/06/2016 06:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    סוף סוף
    לקוח פוטנציאלי 27/06/2016 22:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סוף סוף חברה רצינית תיקח את הזיכיון הנחשק . בהצלחה לכולנו
    סגור
  • סוף מעשה
    למה 28/06/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה ? כשברעם ניהלו את הפרסום הוא לא היה מנוהל על ידי חברה רצינית ? זכיון נחשק כמו חבילה הגיעה...
    סגור