שיווק ופרסום

מתכוני וידאו ורכישת מוצרים אונליין: המהלך החדש של שופרסל

שופרסל לוקחת את העניין לידיים ויחד עם גיתם BBDO משיקה "מותג תוכן" חדש, כך להגדרתה, בשם פודלישס - אתר שבו מוצגים 100 מתכוני וידאו מקוריים, מהירים וברורים באורך של דקה
משה בנימין |  3
שופרסל. פודלישס (צילום יח"צ)
מתכוני וידאו קצרים, מהירים, מעוררי תיאבון וחשק לבשל הם "הדבר הבא" כבר יותר משנתיים. זה קורה בד בבד עם נטיית הרשתות החברתיות לתוכן וידאו שמונגש ועובר מיד ליד בפיד הפייסבוק, באינסטגרם, בוואטסאפ וכמובן ביוטיוב, והפניית התקציבים של המפרסמים לתוכן ממותג ובלעדי שלהם. ברקע כמובן, וזה לא עניין מבוטל, אפשר למנות את אינפלציית תכניות הבישול הרבות על המסך הקטן כטריגר נוסף. 
המשמעות עבור מותגי מזון ואכסניית העל שמחזיקה את כולם - רשתות קמעונאיות - היא כניסה לשוק הוידאו עם הדבר הסקסי ביותר שהם יכולים להגיש לקהל - מתכונים. ראינו את זה במעברוני וידאו, פרה רולים ביוטיוב שמציגים מתכון בחצי דקה, קמפיינים שעלו לפייסבוק המלווים מסעות קולינריים אותם מובילים "סלב-שפים רוקסטארים" ועוד ועוד. 
השבוע, כמו במשחק פוקר על סכומי ענק, שופרסל לוקחת את העניין לידיים ויחד עם BBDO Content מבית גיתם BBDO עושה מהלך שבו היא "משווה ומעלה" למה שקורה בשוק עם "מותג תוכן" חדש, כך להגדרתה, בשם פודלישס - אתר שבו מוצגים 100 מתכוני וידאו מקוריים, מהירים וברורים באורך של דקה, שכמובן מגיעים עם הקופון המסחרי שהרשת שומרת לעצמה (ויכול להקל על הצופים) בדמות ממשק לאתר הקניות שלה, המאפשר לגולשים להזמין את כל המצרכים אונליין. 
 
 
את המתכונים כתבו במשותף אינס ינאי, מתכונאית ומנהלת בלוג אוכל, יחד עם עז תלם, בעל אתר האוכל The Kitchen Coach
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתכוני היו-טיוב
    אורה ענפי 11/2016/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום רב! קודם כל שאפו!!!! זה מקסים זה יפה וגם טעים..... שאלה: היכן ניתן למצוא את המתכון בו אני צופה, בכתב? בכל זאת אני לא כל כך מהירה........ מה שכבר ניסיתי והוא מדהים, זה הסלמון בתנור עם הרוטב המה זה טעים... תודה!
    סגור
  • 1.
    אחלה מהלך ואחלה אתר
    אלכס 06/2016/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק צריך להוסיף עוד מתכונים לקטגוריית מתכונים בריאים
    סגור
  • אלכס תודה. עבור חצי מיליון שח נעשה גם לך מתכון מצולם (ל"ת)
    חי מעמלות 35% 07/2016/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור