פרסום ושיווק

תקופה חמה: 3 לקוחות חדשים ב-teenk המתמחה בצעירים

הקמפיין למותג 'אדידס' ישראל בהובלת בן רצון, יהיה על פלטפורמת סנאפצ'ט שבה יועברו שידורים חיים ממתחם היורו הייחודי שהוקם במתחם נמל ת"א
משה בנימין | 
יניב ויצמן (צילום יח"צ)
משרד הפרסום teenk המתמחה בבני נוער וצעירים מתחיל את הקיץ עם 3 לקוחות חדשים: adidas, קייטנות אוניברסיטת תל אביב וקמפיינים חדשים של לפ"מ עבור משרד הכלכלה ומשרד התחבורה. 
הקמפיין למותג 'אדידס' ישראל בהובלת בן רצון, יהיה על פלטפורמת סנאפצ'ט שבה יועברו שידורים חיים ממתחם היורו הייחודי שהוקם במתחם נמל ת"א.  לקמפיין קייטנות אוניברסיטת תל אביב, חברו ב- teenk, ליוטיוברים מובילים  שיעלו סרטונים בערוצי היוטיוב שלהם ויחשפו את גלגל "אינספור האפשרויות" של האוניברסיטה של הקייטנות. הגלגל ישמש את היוטיוברים להגריל צ'אלנג' מבין הצ'אלנג'ים של הקייטנה על בסיס החוגים המוצעים בה.
במסגרת שת"פ של teenk עם לפ"מ, עלו לאוויר 2 קמפיינים: הראשון למשרד הכלכלה, לחידוד זכויות בני נוער בעבודה לקראת החופש הגדול, לטובתה רתמו את ליגל רז. הקמפיין השני, למשרד התחבורה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, שיעלה בקרוב, מיועד "להחזיר את המדרכה להולכי רגל" ובמקביל ללמד את רוכבי האופניים לרכב לפי חוקי התנועה ורכיבה בטוחה.
 
יניב וייצמן, מנכ"ל ובעלים teenk: "אנו מברכים על הצטרפותם של לקוחות חדשים למשרד, כך שנוכל לספק ערך מוסף, עם הנגשה לעולמות התוכן של בני הנוער. מדובר בתקציבים מרתקים וחשובים שאנחנו גאים לקחת חלק בפעילות שלהם". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה