פרסום ושיווק

אקליפטוס יטפל בתקציב הדיגיטל של רשת ההלבשה התחתונה 'בוניטה דה מאס'

לאחרונה בחרה רשת ההלבשה התחתונה בשחקנית והמגישה גלית גוטמן לפרזנטורית. הרשת שנמצאת במגמת התרחבות הקימה בשנתיים האחרונות 20 חנויות תחת שם המותג
משה בנימין |  1
גלית גוטמן (צילום יח"צ)
בתום תהליך של בחינת מספר משרדי דיגיטל, רשת ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס תפקיד את תקציב הדיגיטל בידי משרד הפרסום אקליפטוס בניהולו של ארז ברכץ. אקליפטוס תנהל עבור הרשת את תקציב הדיגיטל כולל ניהול הנכסים הדיגיטלים ברשתות החברתיות.
תקציב הפרסום של בוניטה דה מאס צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים שמתוכם יוקצה התקציב לפעילות הדיגיטל. לאחרונה בחרה רשת ההלבשה התחתונה בשחקנית והמגישה גלית גוטמן לפרזנטורית. הרשת שנמצאת במגמת התרחבות הקימה בשנתיים האחרונות 20 חנויות תחת שם המותג.
משרד הפרסום הדיגיטלי אקליפטוס המתמחה ביצירת תוכן מטפל בנוסף בתקציב הדיגיטל של אופטיקה הלפרין, פלאפון, קבוצת פוקס, אלדן, קניון הדר, גלידות בן & ג'ריס, בראנץ' & קראנץ' ' מותג האופנה גאנט, בייביליס ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנכל תותח
    אחד שמכיר 06/07/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד על גיוס תקציבים בקצב שכזה, אין ספק שברכץ מוכיח את עצמו ונותן כבוד לאקליפטוס.
    סגור