פרסום ושיווק

לקנא ב-360: מקאן לוקחים את וילה Veet לתוך ה-VR במהלך דיגיטלי

במסגרת המהלך שהוביל מקאן תל אביב חולקו לבנות משקפי מציאות מדומה דרכן הגולשות בבית נחשפו לנעשה בוילה כשהן משתתפות במשחק ייעודי שפותח בטכנולוגיית ה-360
משה בנימין | 
וילה Veet. מהלך VR (צילום יח"צ/ צילום מסך)

בשנה ה-8 ברציפות שמותג הסרת השיער לנשים Veet מקיים את פעילות הקיץ לנערות בוילה Veet, משרד הפרסום מקאן תל אביב יחד עם זרוע הניו-מדיה סושיאל שלו מקאן ואלי לוקח את המהלך שלב אחד קדימה בדיגיטל. המשרד ביסס את הפעילות על חוויות המציאות המדומה באמצעות מערכת VR שמחוברת ל-500 משקפיים שחולקו.

כאמור, וילה Veet היא פעילות שנתית שמתקיימת מדי קיץ, במסגרתה מתארחות בה בנות בגילאי 12 עד 16. במסגרת המהלך שהוביל מקאן תל אביב חולקו לבנות משקפי מציאות מדומה דרכן הגולשות בבית נחשפו לנעשה בוילה כשהן משתתפות במשחק ייעודי שפותח בטכנולוגיית ה-360. 


ויש גם רובוט סנאפצ'ט

הסיפור שעוטף את המהלך הוא ש-4 נערות הויט ("ויט גירלס") נתקעו במתחם הוילה לאחר שאיבדו את המפתחות לוילה. המתחרות שישחקו במשחק יצטרכו לאתר עבורן את המפתחות לוילה בזמן הקצר ביותר וכך בעצם לשחרר את הבנות ולזכות בכרטיס כניסה לוילה בעצמן.


 


בשורה התחתונה - המהלך משיג תוצאות יפות עם 12 אלף הורדות של אפליקציית הפעילות ב-10 ימים. היקף המשחקים ששוחקו עומד על 150 אלף בסה"כ.
 

קרדיטים:
ניהול לקוח: מאור חן, בתאל דיאמנט, נטלי זבולונוב, ליהי בן דוד
קריאייטיב: דן קשאני, רועי רוקח, אסף תמיר
ניהול פרויקטים: אלעד לוי, ענבל אנגלמן

סמנכ"ל שיווק - גיא ינאי
מנהלת תחום היגיינה - הגר געש אדרי
מנהלת מותג ויט - קרן דיק
מקאן וואלי: שני וולף, תמר אלפרן
הפקה: נווה זרח, אורי מרגלית
יוניברסל דיגיטל: נעמה קסלמן, אמיר מימון, דינה פורטנוי, דן שמואל
סטודיו דיגיטל

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה