פרסום ושיווק

אפי אשם או זכאי? AIG בקמפיין 'גיוס המונים' עם TheySay

המהלך הדיגיטלי ממשיך מהסרטון האחרון - פרסומת "המשפט" שבה נידון אפי על מעשיו בבית משפט ולמעשה מקפל בתוכו את כל הסרטונים הקודמים לתוך מיניסייט שעוצב בסגנון קמפיין גיוס המונים
משה בנימין |  2
אפי. AIG (צילום יח"צ)
קמפיין AIG בכיכובו של השחקן מריאנו אידלמן המגלם את מורה הנהיגה חסר האחריות 'אפי' עובר מהטלוויזיה לפעילות דיגיטל באמצעות סוכנות TheySay בבעלותה של לירון בן ארי.
המהלך הדיגיטלי הוא בקונספט של מהלך גיוס המונים עבור הוכחת חפותו של אפי. במקביל לסרטון 360 מעלות שעלה לרשת ומאפשר לצופים לבחון מחדש את כל עבירות התנועה של אפי בחסות שיעורי נהיגה לגיטימיים, הקימה TheySay מיניסייט ובו קמפיין ה'הדסטארט' של אפי שבו הוא קורא לגולשים לשתף ולהפיץ את המסר '#אפי_זכאי'. 
 
המהלך הדיגיטלי ממשיך מהסרטון האחרון של AIG באמצעות ראובני פרידן IPG - פרסומת "המשפט" שבה נידון אפי על מעשיו בבית משפט. במיניסייט נכתב בשמו של אפי: "חברים, כפי שאתם בוודאי יודעים, לאחרונה הועמדתי למשפט על לא עוול בכפי. עורך דין מבריק כבר יש לי (טפו טפו טפו) אז אני לא מבקש מימון על ההוצאות המשפטיות. כל מה שאני צריך זה איזה שיתוף קטן, תגובה, או אפילו איזה צפצוף תמיכה לחיזוק מצב הרוח... העיקר שתפיצו את המסר: #אפי_זכאי!".
נכון לעכשיו נותרו 6 ימים לקמפיין גיוס התמיכה באפי כשהיעד הוא 2000 שיתופים והמונה עומד על 10% מהיעד עם 202 שיתופים. המהלך יצא לדרכו אתמול (יום א') ועל פי נתונים הנכונים לאתמול, סרטון ה-360 השיג כ-191 אלף צפיות עם 52 שיתופים. בנוסף מתוכנן ערוץ נוסף בפעילות שלטובתו יופקו חולצות תמיכה במאבק של אפי ופעילות תוכן תומכת באינסטגרם. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עושים בAig עבודה
    טל 08/08/2016 20:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרשים מאוד גם הפרסומות וגם הפעילות שלהם בדיגיטל הרבה מעבר למה שציפיתי
    סגור
  • 1.
    רק כדאי להסתכל מי עשה לייק...
    גיל 08/08/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה פרופילים פיקטיביים
    סגור