שיווק ופרסום

WPP מכה את התחזיות: המניה ממריאה לשיא כל הזמנים

המניה כמעט ושילשה את מחירה בטווח זמן של 5 השנים האחרונות, ניצבת היום בראש מדד הפוטסי 100 ובדרך לרשום את העלייה התוך יומית הגבוהה שלה מאז 2011, בגובה של 6.07%. שווי החברה עומד כיום על 23 מיליארד לירות שטרלינג
משה בנימין | 
מרטין סורל (צילום Sebastian Derungs)
מניית קבוצת הפרסום הגדולה בעולם WPP, בראשותו של מרטין סורל, מציינת היום את מחיר השיא שלה אי פעם כשהיא עומדת על 18.15 לירות שטרלינג. הזינוק במחיר המניה מגיע על רקע דו"חות החברה המוצלחים אותם פרסמה במהלך חודש יולי. 
מחיר המניה עלה בשיעור של 50% בהשוואה לנפילה שנרשמה על רקע אירועי ה-Brexit - ההצבעה על פרישת בריטניה מהאיחוד האירופי. המניה כמעט ושילשה את מחירה בטווח זמן של 5 השנים האחרונות, ניצבת היום בראש מדד הפוטסי 100 ובדרך לרשום את העלייה התוך יומית הגבוהה שלה מאז 2011, בגובה של 6.07%. שווי החברה עומד כיום על 23 מיליארד לירות שטרלינג. 
ב-6 החודשים הראשונים של 2016 עמדו הכנסות החברה על 6.5 מיליארד לירות שטרלינג, כשהיא עוקפת את התחזיות המוקדמות של האנליסטים שניצבו על 6 מיליארד ליש"ט. 
WPP פעילה גם בישראל כשהיא מחזיקה בשליטתה 2 משרדי פרסום: JWT ישראל ו-y&r ישראל. עם זאת, השוק המקומי דווקא לא מאיר פנים לחברה העולמית - משרד הפרסום JWT ישראל ידע ימים יפים יותר וב-y&r המצב קשה אף יותר ועלול אף להגיע לסגירת הסניף המקומי שבעבר נחשב לאימפריה תחת השם שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל. לאחרונה הגישו המנכ"ל והמשנה למנכ"ל גיא בר ויובל ויינגסט מכתבי התפטרות לאחר שמהלכים אותם הובילו להבראת המשרד נתקלו בחוסר היענות מצד רשת y&r העולמית שנמצאת בבעלותה של WPP.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה