שיווק ופרסום
תמנון גוררת לזירה את פוקס, קסטרו, הודיז ואמריקן איגל
כמה חודשים לאחר סדרת הפרסומות הראשונה שלגלגה על המתחרות, חוזרת הערב תמנון באמצעות JWT בסדרה חדשה שמתרכזת בזירת האיגרוף, והמנצחת ברורה. קבלו הצצה
רשת האופנה תמנון תעלה הערב (יום ג') עם 2 סרטים ראשונים מתוך סדרה חדשה - שחוזרת להתנגח במתחרות שלה בתחום רשתות האופנה. הקמפיין יעלה היום בטלוויזיה, ברדיו, בשילוט וברשתות חברתיות, באמצעות משרד JWT ובעלות מוערכת של כ-3 מיליון שקלים.
הקמפיין החדש מתרכז בזירת האיגרוף והערב נזכה למשל לצפות את הסרטונים על קסטרו ואמריקן איגל, ובהמשך יעלו פוקס ו-Hoodies - המיוצגת כמובן על ידי בר רפאלי. כמובן שמיותר לציין את זהות המנצחת בזירה.
לפני פחות מחצי שנה עלתה תמנון בקמפיין מתגרה ראשון במתחרות, כאשר הרעיון מאחורי המהלך היה ניסיון למצב את החברה בשורה אחת עם שחקני האופנה הגדולים בישראל. גם אז וגם היום מציג הקמפיין את התחרים באמצעות המוטיבים המזוהים איתם - כגון פידל קסטרו (אופנת קסטרו) או נשר (אמריקן איגל).
בעולם הפרסום הישראלי לא נהוג בדרך כלל שחברה מתנגחת עם מתחרותיה בפרסומות, ואולם בעבר היה מקרים בודדים כאלה, למשל בתחום ברי המים, וכאמור - בסדרת הפרסומות הקודמת של תמנון מאפריל האחרון.
מיטל נחום, מנהלת השיווק של רשת תמנון, מסרה כי "בקמפיין החדש אנחנו מעלים הילוך בקרב של תמנון על מקומה בשוק האופנה הישראלי, ומזכירה לכולם שבאנו לנצח גם בקולקציה אופנתית ואיכותית וגם במחיר".
יהב דרייזין, משנה למנכ"ל במשרד הפרסום JWT, אמר כי "הקמפיין החדש של תמנון ממשיך את השפה הפרסומית שזכתה להצלחה עצומה והוכיחה עצמה באהדת הקהל ובקופות, הפעם תחת הקונספט של נוקאאוט. הערב יעלה הגל ראשון שמשיק את קולקציית החורף במבצע פריסייל אגרסיבי. בהמשך צפויות הפתעות נוספות".
קרדיטים:
משרד פרסום- JWT ISRAEL, מנכ"ל- יורם דמבינסקי, משנה למנכ"ל - יהב דרייזין, ארט- עירן ששון, סופרוויזרית- שירלי אנגל, מנהלת הפקה- שרון בן דוד, חב' הפקה- ג'ימיני, במאי- גיא בולנדי, פוסט- תמיר וויס, צלם- לאל אוטניק, מוזיקה- KNOB
משרד פרסום- JWT ISRAEL, מנכ"ל- יורם דמבינסקי, משנה למנכ"ל - יהב דרייזין, ארט- עירן ששון, סופרוויזרית- שירלי אנגל, מנהלת הפקה- שרון בן דוד, חב' הפקה- ג'ימיני, במאי- גיא בולנדי, פוסט- תמיר וויס, צלם- לאל אוטניק, מוזיקה- KNOB
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(13):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
12.עובדה מוזרה ומעניינתחוגג בקסטרו 08/2016/31הגב לתגובה זו3 0אם נניח לרגע את העובדה שבמקרה הטוב מדובר בפרסומת גרועה – לקסטרו, שימו לב לדבר הבא: בעוד שמשרדי פרסום מקדמים מותגים שהם מפרסמים בפרסומת למותגים אחרים שלהם (למשל יהושע/TBWA שמשלבים את הסמארטפונים של LG בפרסומות רבות שלהם), jwt בחרו לקדם דווקא את "קסטרו" בפרסומת שלהם לדיוטי פרי. הפרסומת לדיוטי פרי : https://www.youtube.com/watch?v=mPsnRkDbU60 החולצה מהפרסומת לדיוטי פרי : http://www.castro.com/he/Leaves-T-Shirt-221958.htmlסגור
-
11.מנהל הקונספט מכה שניתמנהל קונספט 08/2016/31הגב לתגובה זו9 0עכשיו כדאי שימשיך להתעסק ביח"צ לעצמו ולהבא, לדאוג שאיש קריאייטיב ינצח על הקריאייטיב.סגור
-
10.יוצא על מעיין יחבס ברשתלקרוא את הדבר הבא 08/2016/31הגב לתגובה זו0 0אתם מטפחים אותו כל הזמן והוא רק מפיץ שנאה https://www.facebook.com/segal.barak/posts/10154042396878425סגור
-
9.נו טוב, גם לדעת למכור זבל ללקוח זה כישרון (ל"ת)דבר המטקבק 08/2016/30הגב לתגובה זו9 0סגור
-
8.קמפיין אופנה .. יש להן עוד מלא ללמודפרסומאי 08/2016/30הגב לתגובה זו6 0זה לא קמפיין שמתאים לרשת אופנה שמתיימרת להיכנס לזירת התחרות ולהיות רלוונטית. הם נכנסו עם קמפיין מיושן שלא מעביר שום סטייל. חבל על הכסף.סגור
- טען עוד
-
7.סרט טפשיגרוע מאד 08/2016/30הגב לתגובה זו5 0שחייב הסבר לידו אין פלא שהמתחרים מתעלמים באדישותסגור
-
6.אהבתיקונה בתמנון 08/2016/30הגב לתגובה זו0 6אני אהבתי את המהלך, תמנון עושים טיזינג למתחרות רק על מנת שהקהל יבין סופסוף שהוא משלם הרבה יותר אצל המתחרות, על אותם פריטי אופנה (בואו נודה על האמת, העתקות דגמים זה לא משהו חדש), באיכות טובה (הרי כולם מייצרים בסוף באותם מפעלים בסין)... בקיצור, שאפו.. בלי פחד, עם הרבה תעוזה והרבה יותר מעניין מסתם דוגמנים נמרחים על המסך חצי עירומים...סגור
-
5.(ל"ת)אנונימי 08/2016/30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אני מאוד מעריך את יהב, אבל...אסטרטג צעיר 08/2016/30הגב לתגובה זו11 4למרות שצ'לנג'ר ברנד זו אסטרטגיה נכונה לאנדרדוגים ברוב עולמות השיווק, זה לא נכון לעולם האופנה. אנשים לא משלמים פרמיה על מותג שמתחרה עם שאר המקומיות (ומנצח אותם בפרסומת), אלא על מותג שמביא להם פרמיה משלהם. ללבוש (ולשוק הרכב) יש חיבור ישיר יותר לאגו, ואנשים בוחרים מותגים שנותנים להם פרמיה (נייקי = ווינריות, אבקרומבי = נער קולג' וכו'). תמנון, המזוהה בעיקר כמתחרה הזול (כזה שאמא שלך תקנה לך בגלל שהיא לא מבינה באופנה), צריך ללכת לכיוון של יופי טבעי, "להתלבש בלי דאווין" וסביבות כאלה. משהו שמחזק את המחיר הנוח ואת השקפת העולם שתואמת אותו. וזה עוד לפני שנכנסים לזה שתמנון משלמים על זמן מסך שהולך על ניסיון לפצח מי המותג המתחרה מולם, וזה מה שהלקוח הפוטנציאלי של תמנון זוכר בסוף.סגור
-
גבר בוא למקאןאילן 08/2016/30הגב לתגובה זו4 0בלי טיפת ציניות ניתוח מבריק. ואנחנו מחפשים אנשים חכמים. נשמע לי אגב שאתה בכלל מהקריאטיב. בקיצור תבוא לפגישה בראול ולנברג 2 א. נדאג שיודה יסדר לך חנייה.סגור
-
3.אין קופי, אין מנהל קריאייטיב, אין פלנינג?גאון הדור 08/2016/30הגב לתגובה זו7 0או שהרעיון והתובנה הגיעו מפרילנסים ולכן לא מפרסמים את שמם או שאין, פשוט אין. יש את יהב וזה מספיק.סגור
-
2.קרייאטיב זה כמו תחפושת לפורים-.. 08/2016/30הגב לתגובה זו9 0אם צריך להסביר אותה, זה לא טוב.סגור
-
1.הדוגמנית הזאת מדהימה (ל"ת)גילי 08/2016/30הגב לתגובה זו0 4סגור